راه‌اندازی سرویس فروش بلیت سینما در اپلیکیشن پی‌پاد

همزمان با بلیت‌فروشی جشنواره فیلم فجر

همزمان با آغاز فرآیند بلیت‌فروشی چهلمین جشنواره فیلم فجر، سرویس فروش بلیت سینما در اپلیکیشن پی‌پاد راه‌اندازی شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در جدیدترین به‌روزرسانی نسخه اندروید اپلیکیشن پی‌پاد که با نسخه شماره ۴.۰۷.۳۵۷ شناخته می‌شود، امکان خرید بلیت سینما، به صورت مستقیم فراهم شده است.

به مناسبت هم‌زمانی معرفی این سرویس و آغاز فرآیند فروش بلیت‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر، پی‌پاد، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است.

علاقه‌مندان به تماشای آثار این دوره از جشنواره، که از دوازدهم الی بیست‌ودوم بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، با خرید بلیت از طریق اپلیکیشن پی‌پاد می‌توانند از اعتبار هدیه یک‌صد هزار ریالی بهره‌مند شوند.

با وارد کردن کد «P-filmefajr» در قسمت کد ویژه، در منوی اپلیکیشن پی‌پاد، می‌توان از اعتبار هدیه یاد شده استفاده کرد.

اسامی فیلم‌ها، سالن‌های سینمای میزبان چهلمین جشنواره فیلم فجر و همچنین سانس اکران هر کدام از این آثار، در صفحه اینستاگرام پی‌پاد در دسترس بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از آن برای تصمیم‌گیری بهتر استفاده کنند.

شایان ذکر است که هر کاربر می‌تواند تا سقف ۲ بلیت (از هر ۲۲ فیلم جشنواره)، با هر شماره تلفن همراه، بلیت مورد نظر خود را تهیه کند. انتخاب فیلم و سینما نیز کاملا دلخواه و مطابق سلیقه کاربر است. البته علاقه‌مندان باید این نکته را در نظر داشته باشند که بلیت‌های خریداری شده در این جشنواره امکان ابطال یا تعویض ندارند، از این رو ضروری است که در انتخاب فیلم، سانس و سینما دقت کافی را به عمل بیاورند.

گفتنی است پی‌پاد، اپلیکیشنی کاربردی در حوزه «فین‌تک» است. از طریق این اپلیکیشن، می‌توان اموری مانند کارت‌به‌کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت کرایه تاکسی، مدیریت و فروش سهام عدالت، خرید بلیت قطار بین شهری، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبوض و … را به سهولت انجام داد.

نسخه جدید پی‌پاد هم‌اکنون از طریق وب‌سایت www.pay-pod.ir و تمام مارکت‌های اندرویدی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و کاربران پلتفرم iOS نیز می‌توانند از نسخه وب پلتفرم استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.