پاد در ۶۰ ثانیه – شماره ۲۲

برگزاری دوره آموزشی بانکداری دیجیتالی پاسارگاد

به‌منظور آموزش و فرهنگ‌سازی به‌عنوان یکی از عناصر اصلی تحول دیجیتالی در بانک پاسارگاد،‌ اولین دوره‌ آموزشی جمعی از کارشناسان و مدیران پاسارگاد برگزار شد. در این دوره،‌ شرکت‌کنندگان ضمن آگاهی از مفاهیم پایه‌ و ادبیات حرفه‌ای تحول دیجیتالی، با سرزمین هوشمند پاد،‌ محصولات و نحوه‌ی عملکرد آن، بعنوان بستر اصلی ایجاد تحول دیجیتالی در بانک پاسارگاد آشنا شدند. بازدید از تیم‌های مختلف فعال در سرزمین هوشمند پاد، بخش دیگری از روز نخست این دوره بود. با تشکیل شاخه بانکداری دیجیتالی در بانک پاسارگاد، پیاده‌سازی تحول دیجیتالی پاسارگاد شتاب بیشتری گرفته است.

باغ کتاب در سرزمین هوشمند پاد

تفاهم‌نامه‌ راه‌اندازی سامانه رزرواسیون، بین هلدینگ فناپ و باغ کتاب تهران امضا شد. این سامانه از پلتفرم رزرواسیون «ات‌رز» در سرزمین هوشمند پاد، قوت می‌گیرد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد. علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از ات‌رز به رزرو و تهیه بلیت اقدام و از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی باغ کتاب استفاده کنند.

چراغ راهنمایی در نقشه نشان

جدیدترین قابلیت نقشه نشان که بدون نیاز به به‌روزرسانی در دسترس قرار گرفته است، نمایش وضعیت قرمز یا سبز بودن چراغ‌های راهنمایی رانندگی در تقاطع‌ها است. این امکان به رانندگان کمک می‌کند در حین مسیریابی وضعیت هر تقاطع را مشاهده تا از مواجهه با چراغ قرمز اجتناب کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.