امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک پلی‌پاد و ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز

بکارگیری ظرفیت‌های شرکت آلفا

به‌دنبال گسترش فعالیت‌های شرکت آلفا (الماس فناوری ابری پاسارگاد) که محصول پلی‌پاد را به عنوان رکنی از حوزه سرگرمی سرزمین هوشمند پاد توسعه می‌دهد، تفاهم‌نامه مشترکی بین این شرکت و ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز به امضا رسید.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات سرزمین هوشمند پاد به نقل از روابط عمومی پلی‌پاد، صبح روز یکم شهریور ۱۴۰۲ در مسیر تحقق اهداف شرکت الماس فناوری ابری پاسارگاد در حوزه توسعه زیرساخت‌های مرتبط با بازی و سرگرمی‌های آنلاین در قالب اولین کنسول ابری بازی‌های رایانه‌ای در ایران و نیز هم‌گام با معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری برای توسعه دانش بومی و بکارگیری ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شرکت دانش‌بنیان سطح یک آلفا و ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز، منعقد گردید.

از اهداف این تفاهم‌نامه همکاری مشترک می‌توان به مواردی نظیر: افزایش اشتغال گیمرها، کمک به جامعه توسعه‌دهنده متن باز صنعت گیم، استفاده از هوش مصنوعی، ایجاد زیرساخت مناسب برای دسترسی به بازی‌های رایانه‌ای منطبق با نظام رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای (ESRA) و بهبود مشکلات نشر بازی برای توسعه‌دهندگان ایرانی اشاره کرد.

امضای این تفاهم‌نامه فصل جدیدی از همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه بازی‌های رایانه‌ای و ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز است.

یادآوری می‌شود پلتفرم پلی‌پاد در حقیقت محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند. به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت‌افزار گران‌قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و روی کامپیوتر یا موبایل تجربه کند.

جهت آشنایی بیشتر با این محصول و تجربه انواع بازی‌های ویدیویی بر بستر اینترنت، کافی است به سایت www.playpod.ir مراجعه کرده یا اپلیکیشن پلی‌پاد را روی موبایل یا ویندوز خود نصب کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.