ارتقای شرکت آلفا (پلی‌پاد) به دانش‌بنیان سطح ۱

پلی‌پاد در مسیر توسعه

شرکت الماس فناوری ابری پاسارگاد (آلفا)، به عنوان تولیدکننده محصولات و راهکارهای نوآورانه مبتنی بر تجهیزات سخت‌افزاری، موفق به اخذ گواهینامه «شرکت فناور و دانش‌‌بنیان سطح یک» از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد به نقل از پلی‌پاد تی‌وی، شرکت آلفا که از سال ۱۴۰۰ با هدف توسعه زیرساخت‌های ابری و متاورسی و همچنین توسعه سرویس‌های بازی و سرگرمی آغاز به ‌کار کرد، گواهینامه شرکت دانش‌بنیان سطح ۱ را دریافت کرده و حالا در مسیر جدیدی از توسعه قرار گرفته است.

پلی‌پاد یکی از پروژه‌های موفق آلفا است که به عنوان اولین کنسول بازی ابری در خاورمیانه و مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد فعالیت کرده و در عرصه بازی‌های ابری و استریم در کشور پیشگام است.

پلتفرم پلی‌پاد با کمک سرویس‌دهنده‌های قدرتمند فنی و گرافیکی، امکان اجرای بازی‌های ویدئویی را روی دستگاه‌های مختلف از تلفن همراه، تا کامپیوتر و حتی تلویزیون، تنها بر بستر اینترنت فراهم کرده است.

این سرویس وابستگی کاربران به سخت‌افزارهای پیشرفته را از بین می‎‌برد و کاربران می‌توانند بدون صرف هزینه‌های سرسام‌آور برای تجهیزات بازی‌های ویدئویی، عناوین روز جهان را هر کجا و هر زمان اجرا کنند. نسخه تجاری این پلتفرم در حال حاضر از طریق آدرس اینترنتی www.playpod.ir در مرورگر و اپلیکیشن‌های ویندوز و اندروید در دسترس است.

شرکت دانش‌بنیان آلفا با تکیه بر فناوری روز دنیا و نیروی انسانی متخصص و کارآمد در پی توسعه زیرساخت ابری و متاورسی در عرصه‌های مختلف سرگرمی، صنعت، معدن و دیگر حوزه‌های تاثیرگذار در سطوح خرد و کلان است و امیدوار است با گسترش فعالیت‌های خود، در زیرساخت‌های تکنولوژیک کشور تحول ایجاد کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.