امکان شرط‌گذاری روی تمام سوالات، فیلدها، صفحات و فرم‌های پادفرم اضافه شد

در ادامه توسعه خدمات فرم‌ساز پادفرم، امکان شرط‌گذاری روی تمام سوالات، فیلدها، صفحات و فرم‌های این سرویس اضافه شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات پاد در سال‌های اخیر، استفاده از فرم‌سازهای آنلاین به شدت افزایش یافته است و کاربران بیشتری نسبت به گذشته از این ابزارها برای ساخت انواع مختلف فرم‌ها استفاده می‌کنند. دلیل اصلی این امر، امکانات فراوان و قابلیت‌های قدرتمند این فرم‌سازهاست که تجربه کاربری را آسان‌تر می‌کند.
هرچقدر فرم‌سازهای آنلاین امکانات بیشتر و پیشرفته‌تری داشته باشند، کاربران بیشتری ترغیب می‌شوند از آن‌ها استفاده کنند. ویژگی‌هایی مانند قابلیت‌های طراحی رابط کاربری، امکانات تحلیل داده‌ها، ادغام با سرویس‌های دیگر و شرط‌گذاری پویا موجب شده فرم‌سازها محبوبیت بیشتری پیدا کنند.

امکان شرط‌گذاری چیست؟

یکی از ویژگی‌های مهم و کاربردی فرم‌سازهای آنلاین، امکان شرط‌گذاری روی تمام عناصر فرم از جمله سوالات، فیلدها، صفحات و خود فرم است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد مسیر پاسخ‌دهی به فرم را بر اساس پاسخ‌های کاربران تغییر دهند.

با استفاده از شرط‌گذاری، می‌توان برای هر سوال یا فیلد، شرطی تعریف کرد که در صورت برآورده شدن آن شرط، فیلدها یا صفحات دیگری نمایش داده شوند. به عنوان مثال اگر کاربر در پاسخ به سوالی، گزینه خاصی را انتخاب کند، صفحه یا سوالات بعدی مرتبط با آن گزینه برایش نمایش داده شود.

باتوجه به اهمیت این موضوع در طراحی فرم‌ها، پادفرم این قابلیت را به امکانات خود اضافه کرده است. شرط‌گذاری باعث می‌شود فرم‌ها حالت پویا و تعاملی پیدا کنند. با توجه به پاسخ هر کاربر، مسیر منحصر به فردی برای او طراحی می‌شود. این ویژگی کمک می‌کند تا فرم‌ها متناسب با نیاز هر فرد طراحی شوند.

در نتیجه، شرط‌گذاری یک ابزار قدرتمند برای ساخت فرم‌های پویا و تعاملی در پادفرم است که می‌تواند مسیر پر کردن فرم را برای هر کاربری متفاوت و شخصی‌سازی شده کند. استفاده از این قابلیت، کیفیت تجربه کاربری در فرم‌های آنلاین را بهبود می‌بخشد.

همین حالا با فرم‌ساز رایگان پادفرم، به آسانی و در کمترین زمان، فرم دلخواه خود را طراحی کرده و به اشتراک بگذارید.

۱ دیدگاه‌
  1. حمید احمدی می‌گوید

    سلام.ابتکار وخلاقیت تازه ای در عرصه اقتصادی کشور
    عزیزمان صورت گرفته.ممنون از اینهمه نوآوری.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.