ماهنامه پادیوم – شماره یازدهم

پادیوم، فراتر از یک درگاه پرداخت

سرویس‌های پرداخت قلب کسب‌و‌کارهای آنلاین هستند. هر کسب‌و‌کاری که در فضای دیجیتال به ارائه کالا و خدمات می‌پردازد، در بخشی از فرایندهای خود نیاز به تبادل مالی دارند؛ خواه این تبادل بین کسب‌و‌کار و مشتری باشد (به جهت ارائه کالا یا خدمات) و خواه بین پلتفرم و ارائه‌دهنده اصلی خدمات (مثل پلتفرم‌های تاکسی آنلاین). بنابراین طبیعی است که کسب‌و‌کارها برای انجام این تبادلات، به دنبال درگاه و راهکارهای امن، سریع و بهینه باشند.

پادیوم با ارائه درگاه پرداخت متصل به حساب دیجیتال پاسارگاد، علاوه بر تسهیل فرایندهای پرداختی، امکانات متعددی نظیر کیف پول دیجیتال، بازگشت وجه (ریفاند)، تسهیم از مبدا و بیعانه (پرداخت امن) را در اختیار کسب‌و‌کارها قرار می‌دهد.

شما می‌توانید پس از ثبت‌نام در پنل پادیوم، تقاضای دریافت درگاه خود را ثبت کنید. لازم به ذکر است که طبق قوانین جدید مالیاتی، وجود اینماد و کد رهگیری مالیاتی برای کسب‌و‌کار ضروری است. جزئیات امکانات و نحوه دریافت درگاه را در مقاله زیر مطالعه کنید:

دریافت درگاه پرداخت پادیوم

به این موضوع علاقه‌مند بودید؟ پس پست‌های زیر را از دست ندهید:

—————————————————————————————

درگاه پرداخت

فرض کنید کاربر از شما یک کفش خریده و بنا به دلایلی از خرید خود منصرف شده است. با کمک گرفتن از درگاه پادیوم، بدون نیاز به اینکه اطلاعاتی را از کاربر بگیرید، فقط با یک دکمه و یا فراخوانی یک API، تراکنش مورد نیاز را در هر زمانی که خواستید (ولو با گذشت چند روز از تراکنش)، عودت دهید! این کار نه درگیری مالیاتی برای شما دارد و نه نیاز به دسترسی به اطلاعات فردی مشتری است. حتی ممکن است بخواهید بخشی از مبلغ فاکتور را به مشتری برگردانید. حتی این کار هم از طریق کاهش فاکتور امکان‌پذیر است.

https://blog.podium.ir/podium-payment-gateway

استعلام قبض

اگر به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکاری در زمینه پرداخت قبوض هستید، بی‌شک به وب‌سرویس‌های استعلام و پرداخت قبض نیازمندید. شما می‌توانید زمان بسیاری برای مذاکره با تمامی نهادها بگذارید و این سرویس‌ها را به محصول خود اضافه کنید. اما راه دیگری هم پیش روی شماست و آن چیزی نیست جز باز کردن یک حساب کسب‌وکاری در پادیوم!

 

https://docs.google.com/document/d/1Lmt_30fmoKwNZGAZQWDIEZk0vj6W89kAPrO85bxOLxw/edit

دایرکت دبیت 

شما هر ماه باید مبلغی را برای قبوض مختلفی همچون آب و برق بپردازید و برای این کار باید هر بار اطلاعات مختلف حساب بانکی خود را وارد کنید؛ با کمک دایرکت‌دبیت دیگر نیازی به طی کردن این مراحل نیست و این مبلغ هر ماه به صورت پیش‌فرض از حساب شما کسر و به حساب آن شرکت واریز می‌شود! اگر تا به اینجای کار برای استفاده از سرویس پرداخت مستقیم (Direct Debit) کمی قلقلک داده شده‌اید، پیشنهاد می‌کنم بر روی لینک زیر کلیک کنید!

https://blog.podium.ir/what-is-direct-debit

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.