بازدید معاونین کانون زبان ایران از سرزمین هوشمند پاد

پادباکس، کیدزی و مدرسه دیجیتالی

صبح روز دوشنبه بیست‌وهشتم شهریور ماه ۱۴۰۱، معاونین کانون زبان ایران ضمن سفر به پارک علم و فناوری پردیس، از پروژه سرزمین هوشمند پاد بازدید کردند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، میهمانان پاد به منظور آشنایی و شناخت بیشتر از این کلان طرح بانک پاسارگاد، با حضور در واحدهای مختلف، با تیم‌های توسعه‌دهنده و کسب‌وکاری این سرزمین هوشمند پاد دیدار و گفتگو کردند.

محور اصلی این دیدار، آشنایی بیشتر معاونین کانون زبان ایران با پتانسیل‌های موجود در سرزمین هوشمند پاد جهت ارتقای سرویس‌های آموزشی و دیجیتالی بود؛ تا بتوان از زیرساخت آزمون محصول فراپاد و شهر کودک کیدزی برای بهبود ارتباط با محصلین و همچنین ارائه پنل اختصاصی آموزش زبان در پادباکس بهره‌گیری شود.

پس از بازدید از سرزمین هوشمند پاد، دیداری با اداره توسعه کسب‌وکار شرکت فناپ صورت گرفت و اهالی کانون زبان ایران پیرامون امکانات زیرساختی و مراکز داده فناپ نیز به گفت‌وگو پرداختند.

قبلی
بعد

 

در پایان این بازدید نیز در جلسه‌ای تخصصی با دستاوردهای مختلف اکوسیستم بانکداری دیجیتال و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و نقش پروژه پاد آشنا شده و پیرامون نیازمندی‌های مختلف کانون گفتگو شد.

ناگفته نماند که پروژه «سرزمین هوشمند پاد»، متعلق به بانک پاسارگاد بوده و اجرای آن توسط هلدینگ فناپ انجام می‌شود. این پروژه در زمره‌ی بزرگترین پروژه‌های ICT کشور در بخش خصوصی محسوب می‌شود. با ارتباطات یکپارچه پاد همراه باشید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.