دو سرویس کاربردی جدید به پادیوم اضافه شدند

احراز هویت تصویری و ارائه اخبار

بازارچه API پادیوم دو سرویس جدید تحت عناوین «احراز هویت تصویری» و «جستجو و ارائه اخبار» را به مجموعه رابط‌های کاربردی برنامه‌نویسی خود افزوده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، از این پس کاربران می‌توانند با مراجعه به پلتفرم پادیوم و استفاده از سرویس جستجو و ارائه اخبار، از آخرین اتفاقات با خبر شوند.

این سرویس قادر است جدیدترین اخبار روز دنیا از دید خبرگزاری‌های مختلف را در دسته‌بندی‌های اخبار روز،‌ آخرین اخبار، خبر بر اساس یک تاریخ مشخص و تیتر اخبار را در اختیار کاربرانش قرار دهد. در واقع این سرویس بیشتر مناسب کسب‌وکارهایی همچون سرویس‌های خبررسانی، سرویس‌های چندرسانه‌ای و مجموعه‌هایی است که به دنبال اخبار مختلف روز هستند.

دیگر سرویس جدید، احراز هویت تصویری است که شامل سرویس مجزایی با نام «تایید هویت کاربر به کمک تشخیص چهره» نیز می‌شود.

در وب‌سرویس احراز هویت تصویری، لازم است کاربر یک ویدئو و یک تصویر را به صورت سلفی از خود تهیه کند. سپس این سرویس درصد تطابق میان این دو را مشخص می‌کند.

اما در وب‌سرویس تایید هویت کاربر به کمک تشخیص چهره کافی است کاربر کد ملی و شماره سریال کارت ملی خود را وارد نماید و سپس یک تصویر و یا یک ویدئو از خود آپلود کند. این وب‌سرویس با استعلام از ثبت احوال، میزان تطابق چهره تصویر کارت ملی فرد با تصویر یا ویدئو آپلود شده را نشان می‌دهد.

پادیوم، بازارچه‌ای برای رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی (API) و خدمات دیجیتال در سرزمین هوشمند پاد است که از طریق آن کسب‌وکارها می‌توانند از سرویس‌ها و خدمات و محصولات مختلف آماده و ارائه شده استفاده کرده و امور برنامه‌نویسی و توسعه فنی خود را تسهیل کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.