سرویس تبدیل گفتار به نوشتار به پادیوم آمد

جامع و کاربردی

در جدیدترین بسته APIهای پادیوم، سرویس تبدیل گفتار به نوشتار یا تبدیل مدیا به متن به بازارچه اضافه شده و کاربران می‌توانند به سادگی فایل‌های صوتی، تصویری و ویدئویی به زبان فارسی را در کمترین زمان ممکن به نوشتار تبدیل کنند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، از این پس کاربران پادیوم می‌توانند سرویس جذاب و کاربردی تبدیل گفتار به نوشتار که در قالب API به بازار عرضه شده را از دو تامین‌کننده‌ “عامراندیش” و “عصر گویش” دریافت و بسته به نیاز خود از آن استفاده کنند.

با فراگیرتر شدن استفاده از سرویس دستیار صوتی گوگل و اپل، نیاز به استفاده از هوش مصنوعی در تبدیل فایل صوتی به متن در بسیاری از اپلیکیشن‌ها به وجود آمده است. به کمک این ابزارها، می‌توان امکان انجام دستورهای صوتی را برای کاربران فراهم کرد.

پیش از این نیز سرویس فرمان صوتی بانکی در پادیوم وجود داشت که در همین راستا فعالیت می‌کرد، اما ویژگی مثبت سرویس‌های تبدیل مدیا به متن، جامع بودن و عدم محدودیت آن به یک حوزه‌ خاص مانند بانک است. جامع بودن این سرویس بدان معنا است که تمام طیف‌ها و افراد جامعه قادر به استفاده از این خدمت خواهند بود.

کاربران بازارچه API پادیوم به کمک سرویس تبدیل گفتار به نوشتار می‌توانند فایل‌های صوتی، تصویری و ویدئویی خود را به سادگی و در کمترین زمان ممکن به متن تبدیل کنند. این روش علاوه بر جذاب و کاربردی بودن برای عموم جامعه، یکی از چالش‌های اساسی افراد دارای معلولیت به ویژه ناشنوایان را حل خواهد کرد.

شایان ذکر است با توجه به اینکه سرویس به صورت هوش مصنوعی عمل می‌کند و پردازش توسط ماشین انجام می‌پذیرد، لذا کاربر سرویس می‌بایست پس از دریافت پاسخ، خروجی را از نظر نحوه نگارش و درستی خروجی مورد بررسی قرار دهد.

برای دریافت این سرویس کاربردی کافی است به این لینک وارد شده و API مورد نظر خود را به خدمت بگیرید. هزینه پایه سرویس تبدیل گفتار به نوشتار شرکت دانش‌بنیان عامراندیش، ۳۷۵ تومان به ازای یک دقیقه صوت است.

پادیوم، بازارچه‌ای برای رابط‌‌های برنامه‌نویسی کاربردی (API) و خدمات دیجیتال در سرزمین هوشمند پاد است که از طریق آن کسب‌وکارها می‌توانند از سرویس‌ها و خدمات و محصولات مختلف آماده و ارائه شده استفاده کرده و امور برنامه‌نویسی و توسعه فنی خود را تسهیل کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.