آغاز عرضه عمومی سخت‌افزار «پادباکس»

در فروشگاه‌های معتبر اینترنتی

پس از عرضه اختصاصی دستگاه اندرویدی «پادباکس» در گروه مالی پاسارگاد، عرضه عمومی این سخت‌افزار از هفته جاری از طریق فروشگاه‌های معتبر اینترنتی آغاز شده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در قدم اول این محصول در فروشگاه دیجی‌کالا قرار گرفته است که از طریق این لینک می‌توانید اطلاعات لازم را به دست آورده و یا اقدام به خرید این دستگاه کنید.

اندرویدباکس پادباکس به زبان ساده یک دستگاه کوچک است که تلویزیون‌ معمولی را تبدیل به یک تلویزیون هوشمند با تمام امکانات اندرویدی می‌کند؛ دستگاهی که با آن هم می‌توانید فیلم ببینید، هم از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنید، هم از سرویس‌ها و خدمات متنوع مالی-بانکی استفاده کنید.

این محصول بخشی از خانواده بزرگ سرزمین هوشمند پاد است که به کمک آن می‌توانید به همه سرویس‌های اکوسیستم پاد به صورت یکپارچه و یکجا دسترسی داشته باشید.

آرشیو جامع فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، امکان پخش زنده شبکه‌های تلویزیون، آرشیو کتاب‌های صوتی و پادکست‌های فارسی، دسترسی به صدها آلبوم موسیقی، امکان تجربه بازی‌های ویدیویی اندرویدی، نمایش آخرین اخبار ایران و جهان، قابلیت مطالعه مجلات و مقاله‌های عمومی و حوزه سلامت، و … بخشی از امکانات موجود در پادباکس هستند.

این دستگاه با پردازنده اصلی و پردازشگر گرافیکی قدرتمند، ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، بلوتوث نسخه ۴ و سیستم عامل اندروید نسخه ۹ ارائه می‌شود و از صفحه نمایش ۴K، یک پورت HDMI، دو پورت USB و اتصال به اینترنت را از طریق WIFI و LAN پشتیبانی می‌کند.

سوپراپلیکیشن «پادباکس پلاس» نیز به عنوان عضوی دیگر از اکوسیستم پادباکس در سرزمین هوشمند پاد، مدتی پیش از طریق گوگل‌پلی منتشر شده و قابلیت نصب روی موبایل‌ها و سایر دستگاه‌های اندرویدی را داراست.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.