برگزاری دوره آموزشی بانکداری دیجیتالی پاسارگاد

آشنایی با سرزمین هوشمند پاد

نخستین روز از دوره آموزشی بانکداری دیجیتالی پاسارگاد با محوریت آشنایی اولیه با سرزمین هوشمند پاد، مفاهیم پایه و ادبیات حرفه‌ای تحول دیجیتالی طی هفته گذشته و به میزبانی دفتر ارتباطات یکپارچه پاد برگزار شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، به منظور آموزش و فرهنگ‌سازی به عنوان یکی از عناصر اصلی تحول دیجیتالی در بانک پاسارگاد، در روز سه‌شنبه چهاردهم تیر ماه، اولین دوره آموزشی جمعی از کارشناسان و مدیران پاسارگاد برگزار شد.

بعد از کسب آگاهی از موارد مرتبط با موضوع تحول دیجیتال و ادبیات حرفه‌ای این شاخه، آشنایی اولیه از سرزمین هوشمند پاد، محصولات و نحوه عملکرد آن به عنوان بستر اصلی ایجاد تحول دیجیتال در بانک پاسارگاد صورت گرفت.

قبلی
بعد

 

همچنین در ادامه روز فرآیند بازدید از تیم‌های مختلف فعال در سرزمین هوشمند پاد انجام شد که طی آن مدیران هر کدام از تیم‌ها و کسب‌وکارهای حاضر در اکوسیستم پاد، به معرفی و روشن‌سازی نقش خود در تحول دیجیتال پرداختند.

تیم‌‌های پلتفرم مرکزی و پایه، آیفا، تحقیق و توسعه، فراپاد، ویسپو، سلامت، زیرساخت فنی و عملیات، عملکرد سازمانی، مدیریت استراتژی، مدیریت داده، ارتباطات یکپارچه، پادباکس و کیدزی، شامل بازدید این دوره از آموزش بانکداری دیجیتالی پاسارگاد بودند.

با تشکیل شاخه بانکداری دیجیتالی در بانک پاسارگاد، پیاده‌سازی تحول دیجیتالی پاسارگاد شتاب بیشتری گرفته است. در ادامه این مسیر طی این هفته حوزه مالی و بانکی سرزمین هوشمند پاد در دومین روز دوره آموزشی به شکل تفصیلی و تخصصی شرح داده خواهد شد.

گفتنی است سرزمین هوشمند پاد پلتفرمی جامع و چند سویه است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکاناتی گوناگون را در راستای تحول دیجیتال بانکداری پاسارگاد و همچنین فراهم‌سازی بستر زندگی بهتر برای شهروندان را عرضه می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.