گزارش حضور سرزمین هوشمند پاد در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲

از اقتصاد دیجیتال تا هوش مصنوعی در یک بدنه

پس از ۴ سال وقفه، بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ از روز یکشنبه چهارم تیر تا پنجشنبه هشتم تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور ۴۸۰ شرکت در فضای ۴۰ هزارمتری در ۱۰ سالن و فضای باز برگزار شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات سرزمین هوشمند پاد، در این نمایشگاه شرکت سرزمین هوشمند پاد برای نخستین بار با معرفی ۸ محصول از ۶ حوزه در حدود ۴۰۰ متر فضا حضور پیدا کرد و میزبان هزاران بازدید‌کننده و ده‌ها کسب‌وکار بود.

طبق آمار سازمان نظام صنفی بیش از ۱۲۰ هزار نفر از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کرده و نزدیک به ۳۳۰ نفر تولیدکننده محتوا، خبرنگار و روزنامه‌نگار وظیفه پوشش خبری آن را بر عهده داشتند.

از این حیث الکامپ ۲۰۲۳ علی‌رغم کاستی‌های موجود (قطعی برق در روز افتتاحیه، ساعت نامناسب در روزهای کاری و…) یکی از موفق‌ترین دوره‌های این نمایشگاه محسوب می‌شود.

محصولات اکوسیستم پاد در حوزه‌های متنوعی مانند خدمات مالی و بانکی، کودک و خانواده، گردشگری، لجستیک، سلامت، مسکن، مدیریت اسناد و حوزه حقوقی و غیره ارائه می‌شوند که هر کدام از آنها نماینده‌ای در غرفه الکامپ ۱۴۰۲ داشتند.

از جمله این محصولات می‌توان به ویپاد (حساب دیجیتال پاسارگاد)، پادباکس (اندرویدباکس هوشمند خانگی)، کیدزی (پلتفرم کودک و نوجوان)، پادیوم (بازارچه API)، لاماسو (سیستم رزرواسیون هتلی)، زیپاد (حساب کودک و نوجوان پاسارگاد)، پاراف (سیستم امضای دیجیتال)، صندلی (سیستم رزرو مراکز آرایشی و زیبایی)، مأوا (تسهیلات ودیعه مسکن) اشاره کرد که هرکدام به تشریح فعالیت‌ها و نمایش خدمات خود در الکامپ پرداختند.

علاوه بر این سرزمین هوشمند پاد در طی روزهای نمایشگاه، چند کارگاه آموزشی نیز در حوزه‌های سلامت، کودک و نوجوان، فین‌تک، حقوقی، بازی و سرگرمی، سیستم هوشمند خانگی و رگولاتوری برگزار کرد.

غرفه پاد در الکامپ ۱۴۰۲ میزبان مهمانان و جلسات بسیار متعددی بود که در جریان آنها بسترهای مشترک همکاری‌های بالقوه و روند اجرای آنها مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت.

اقتصاد دیجیتالاکوسیستمالکامپپادپادباکسپادیومپارافزیپادسرزمین هوشمند پادصندلیکیدزیلاماسومأوانمایشگاهویپاد
Comments (0)
Add Comment