سال ۱۴۰۳ سال سلامت است

گفتگوی آقای رضاپناه با آرش سروری در برنامه جهش نو

آقای حمیدرضا رضاپناه، مدیرعامل سرزمین هوشمند پاد به همراه دخترشان شانا، مهمان چهاردهمین برنامه جهش نو با میزبانی آرش سروری بودند. 

در این برنامه آقای رضا‌پناه با تشریح چگونگی شکل‌گیری سرزمین هوشمند پاد، فعالیت‌ها و محصولات آن، بر نقش مهم و تاثیرگذار پلتفرم‌ها در آینده اقتصاد دیجیتال تاکید کردند. هدف اصلی سرزمین هوشمند پاد ایجاد بستری امن، ساده و مناسب برای توسعه محصولات مشتری‌محور (حقیقی و حقوقی) است که در آن کسب‌وکارها و اشخاص به ارزش‌آفرینی و نوآوری می‌پردازند. برای مثال محصول کودک سرزمین هوشمند پاد (کیدزی) با توسعه محصولاتی نظیر زیپاد بر آموزش سواد مالی به کودکان و ایجاد پایه‌های دانش اقتصادی در سنین پایین تمرکز کرده است. بخش حقوقی نیز با توسعه محصولات گوناگون برای حذف کاغذ از مبادلات و تعاملات تلاش می‌کند. در بخش سلامت نیز محصول مانامان با تمرکز بر ایجاد ارتباط مداوم و مستمر بین بیماران و پزشکان به‌خصوص پس از ترخیص یا در دوران نقاهت، بر افزایش کیفیت خدمات پزشکی با کمک فناوری‌های نوین تمرکز کرده است.

 

برنامه با صحبت در مورد علاقه‌مندی‌های آقای رضاپناه در زمینه‌های مختلف نظیر سرگرمی و تیم مورد علاقه ادامه پیدا کرد و میزبان برنامه، آقای سروری نظر آقای رضاپناه در مورد چشم‌انداز حوزه فناوری در سال جدید را جویا شد که در پاسخ به این سوال آقای رضاپناه عنوان کرد: «حوزه سلامت در سال جدید فضای کار بسیار زیادی داشته و از جمله حوزه‌هایی است که ظرفیت رشد زیادی دارد و به دلیل دور بودن از فضای فناوری نسبت به سایر حوزه‌ها، فضای بکری برای توسعه محصولات جدید محسوب می‌شود.»

گفتگو با نظر آقای رضاپناه در خصوص ترندهای فناوری مانند رمزارزها، هوش مصنوعی، بلاکچین و متاورس ادامه یافت که اعتقاد دارد رمزارزها واقعیتی انکارناپذیرند و مسئله بر سر زمان پذیرش آن است؛ برخی زودتر این کار را انجام داده‌اند و برخی دیرتر به این نتیجه می‌رسند. 

«سال ۱۴۰۲ برای من سالی مهیج و عزیز بود، به این خاطر که دوستان جدیدی در سرزمین هوشمند پاد به ما اضافه شدند تا به ادامه رشد و توسعه پاد کمک کنند، و در حال ایجاد ساختاری هستیم که سهم بزرگی در بازار آینده خواهد داشت.» 

در نهایت نیز آقای رضاپناه رگولاتوری و قوانین جدید بانک مرکزی را یکی از جدی‌ترین چالش‌های خود در سال ۱۴۰۲ معرفی کرد که باید با آن تطبیق پیدا می‌کرد. 

اقتصاد دیجیتالبلاکچینپادجهش نوزیپادسرزمین هوشمند پادکیدزیمانامانمتاورسهوش مصنوعی
Comments (0)
Add Comment