عقد تفاهم‌نامه همکاری ایجاد مدرسه دیجیتالی میان «پاد» و «نیکو»

به گزارش واحد ارتباطات سرزمین هوشمند پاد،‌ در راستای ایجاد تحول دیجیتالی در خدمات آموزشی و رفاهی مدارس، سرزمین هوشمند پاد و مدرسه بین‌المللی نیکو با امضای تفاهم‌نامه‌ای اولین گام همکاری مشترک خود را برداشتند. مطابق این تفاهم‌نامه، ترکیبی از انواع محصولات و پلتفرم‌های دیجیتالی سرزمین هوشمند پاد به صورت سفارشی‌شده در اختیار مجموعه‌ی آموزشی نیکو قرار خواهد گرفت که در نتیجه‌ی آن انواع خدمات آموزشی غیر حضوری، ایجاد بستر ارتباطی میان اولیاء و مربیان، ایجاد تحول در فرآیندهای سازمانی و مالی مدرسه، ارتقای سواد مالی دانش‌آموزان و افزایش رفاه خانواده‌ها ارائه و تأمین خواهد شد.

این تفاهم‌نامه شامل بندهای مختلفی بود که از جمله‌ی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
– ایجاد مدرسه دیجیتالی به منظور ایجاد بستر آموزش ترکیبی در مدارس؛
– تبدیل فرآیندهای اجرایی سنتی مدارس، به فرآیندهای دیجیتالی و ایجاد پرونده الکترونیکی دانش‌آموزان؛
– ایجاد بستر و فرآیند مالی یکپارچه برای انواع خدمات و نیازمندی‌های مالی مدرسه
– خدمات حساب دانش‌آموزی بانک پاسارگاد شامل افتتاح حساب بانکی و صدور کارت بانکی به نام دانش‌آموزان و ارائه خدمات پس‌انداز و قلک الکترونیکی در راستای آموزش سواد مالی؛

در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه، حمیدرضا رضاپناه، مدیرعامل شرکت سرزمین هوشمند پاد، عنوان داشت: «این تفاهم‌نامه به خلق فضای مدرن و تعاملی و ایجاد تجربه‌ی کاربری بهتر برای دانش‌آموزان، اولیاء و مربیان و دست‌اندرکاران مدرسه منجر خواهد شد و گامی بزرگ برای تحقق اهداف کلان سرزمین هوشمند پاد در راستای تسهیل زندگی مردم کشور عزیزمان ایران است.»«سرزمین هوشمند پاد» پلتفرمی جامع است که انواع محصولات و خدمات دیجیتال را به شهروندان خود ارائه می‌دهد. کاربران پاد می‌توانند در یک سیستم یکپارچه نیازهای خود را راحت‌تر و امن‌تر از همیشه برطرف سازنند. ارائه خدمات یکسان به همه افراد در هر جا و هر زمانی، از اهداف پاد در راستای توسعه عدالت اجتماعی است.

قبلی
بعد

مریم دلاور، مدیر مدرسه نیکو، نیز تفاهم ایجاد شده بین دو مجموعه پاد و نیکو را گام سازنده‌ و پیشرویی در ایجاد تحولات بنیادین و ارائه نسل نوین خدمات آموزشی دانست و ابراز امیدواری کرد موفقیت‌های این طرح منجر به گسترش دامنه‌ی فعالیت‌های مشابه در سایر مراکز آموزشی و پرورشی کشور شود.
مدارس بین المللی مدارسی برای دانش آموزان خارجی هستند که در یک کشور دیگر تحصیل می‌کنند و تابع سیستم‌های آموزشی بین‌المللی می‌باشند. مدرسه بین‌المللی نیکو نیز یکی از ۱۱ مدرسه بین‌المللی ایران است که بر اساس آخرین دستاوردهای علمی و تربیتی پایه‌گذاری شده است.

بانک پاسارگادپادتحول دیجیتالسرزمین هوشمند پادفراپادمدرسه بین‌المللی نیکومدرسه دیجیتالی
Comments (0)
Add Comment