ویپاد

ویپاد، ترابانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در زمینه خدمات بانکداری دیجیتال، برای رفاه هر چه بیشتر مشتریان، دست به توسعه و عرضه یک بانک تمام‌‏دیجیتال زده است.

با ویپاد، ترابانک پاسارگاد، می‌توان به آسانی و تنها با صرف زمانی اندک و به‏‌شکلی کاملا آنلاین، نسبت به افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد، اقدام کرده و پس از آن، از کلیه خدمات بانکی نظیر انتقال وجه، دریافت کارت فیزیکی، دریافت کارت هدیه و … (کاملاً مشابه با حساب‌‏های عادی بانک پاسارگاد) بهره جویید.

خدمات و قابلیت‌های ویپاد، بانک دیجیتال پاسارگاد

  • افتتاح حساب آنلاین، در کمتر از ۱۰ دقیقه

با ورود به اپلیکیشن ویپاد و ثبت‌نام، می‌توان در کمتر از ۱۰ دقیقه یک حساب دیجیتال پاسارگاد افتتاح و مانند حساب‌های عادی از آن استفاده کرد. افتتاح حساب در ویپاد تنها با گذراندن چند مرحله ساده امکان‌پذیر است.

  • وارد کردن تاریخ تولد و کد‌ ملی
  • وارد کردن شماره سریال کارت ملی (یا کد رهگیری درج شده در رسید کارت ملی هوشمند)
  • بارگذاری ویدیوی ۱۰ ثانیه‌ای از چهره برای احراز هویت

بعد از تایید اطلاعات و ویدئوی احراز هویت، حساب دیجیتال فعال شده (کاربر در پاد به سطح ۴ می‌رسد) و تمام امور بانکی فعال خواهد شد.

  • کارت مجازی، صدور آنی

بعد از درخواست صدور آنی کارت مجازی، تمام اطلاعات کارت از جمله شماره کارت، CVV2 و تاریخ انقضا ارائه خواهد شد و می‌توان از آن در تمامی درگاه‌های پرداخت آنلاین و برای مواردی مثل پرداخت هزینه خریدهای آنلاین، پرداخت هزینه‌ تاکسی‌های اینترنتی، کارت ‏به ‏کارت و … استفاده کرد.

  • کارت هدیه مجازی، کمتر از ۲ دقیقه

حضور در شعبه برای دریافت کارت هدیه، شاید یکی از سخت‌ترین کارهای بانکی باشد. در ویپاد می‌توان ظرف مدتی کمتر از ۲ دقیقه، ضمن انتخاب طرح، متن و مبلغ دلخواه، نسبت به دریافت کارت هدیه مجازی اقدام و برای دوستان و آشنایان ارسال کرد. کارت هدیه مجازی در تمامی درگاه‏های پرداخت آنلاین قابل استفاده خواهد بود.