طرح پس‌انداز رویش؛ خدمت جدید ویپاد

از ۱۲٪ تا ۲۰.۵٪ سود سالانه

طرح پس‌انداز رویش، جدیدترین خدمت ویپاد ترابانک پاسارگاد است که در نسخه جدید این اپلیکیشن در دسترس قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند سرمایه‌های ۱ تا ۲۰۰ میلیون تومانی خود را در این طرح سپرده‌گذاری کنند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، طرح رویش در ۳ بازه زمانی ۳، ۶ و ۱۲ ماهه در دسترس بوده و سود سپرده در آن به ترتیب ۱۲، ۱۷ و ۲۰.۵درصد سالانه است. در زمان فعال‌سازی این طرح، مبلغ کل سود حاصل از آن، محاسبه شده و به شما نمایش داده می‌شود. این سود بسته به مدت زمان طرح، طی ۳، ۶ یا ۱۲ ماه (به‌صورت ماهانه) به حساب شما در ویپاد واریز شده و قابل برداشت خواهد بود.

پس از سپرده‌گذاری در طرح رویش، امکان انصراف از آن در هر زمان دلخواه برای کاربران وجود خواهد داشت.

برای این امر، ابتدا لازم است آخرین نسخه اپلیکیشن ویپاد را نصب نمایید. سپس در صفحه اصلی ویپاد، وارد صفحه طرح پس‌انداز رویش شده و یکی از طرح‌های ۳، ۶ یا ۱۲ ماهه را انتخاب کنید.

بعد از آن تعداد واحد ۱ میلیونی موردنظر خود را برای سپرده‌گذاری وارد کرده و ضمن مشاهده سود حاصل از پس‌انداز، به اختیار اقدام به سپرده‌گذاری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، آشنایی با طرح رویش و سایر موارد مرتبط، می‌توانید به صفحه سوالات پرتکرار طرح پس‌انداز رویش مراجعه نمایید.

جدیدترین نسخه اپلیکیشن ویپاد از طریق کافه بازار (برای اندروید) و یا سیب‌اپ (برای iOS) در دسترس است.

با ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد، می‌توانید به آسانی و تنها با صرف زمانی اندک و به‏‌شکلی کاملا آنلاین، از تمامی خدمات بانک پاسارگاد از جمله افتتاح حساب دیجیتال، انتقال وجه، دریافت کارت فیزیکی، دریافت کارت هدیه و … بهره‌مند شوید.

اپلیکیشنپادترابانک پاسارگادسپرده‌گذاریسرزمین هوشمند پادطرح پس‌انداز رویشویپاد
Comments (0)
Add Comment