پادیوم وبیناری با موضوع «مقدمه‌ای بر برنامه‌نویسی API» برگزار می‌کند

با چاشنی پروژه واقعی #C

با ظهور فرهنگ توسعه API در دنیای اقتصاد دیجیتال و کسب و کارهای پلتفرمی، دیگر APIها نه فقط ابزاری برای کمک به ساخت اپلیکیشن‌های مختلف، با کاربردهای فراوان محسوب می‌شوند، بلکه هم زمان به عنوان پایه و اساس کلی استراتژی‌های مطرح برای توسعه کسب و کارها نیز شناخته می‌شوند. در همین راستا «پادیوم» وبیناری برای علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی API تدارک دیده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)، پلتفرم پادیوم متعلق به هلدینگ فناپ و مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد، به صورت کاملا رایگان وبینار «مقدمه‌ای بر برنامه‌نویسی API» را برگزار می‌کند.

در این وبینار به «اصول و مفاهیم رابط برنامه‌نویسی کاربردی» پرداخته خواهد شد و به طور کلی خواهیم دید که «اصلا چرا باید API بنویسیم؟».

در سوی دیگر به پرسش‌های مهمی مانند «چرا APIها باعث افزایش چشمگیر سرعت توسعه می‌شوند؟»، «مستندسازی خوب چه کمکی به مشتریان می‌کند؟»، «چطور سرویس خود را ارتقا دهیم یا ورژن‌بندی کنیم؟»، «برنامه نویسی جمعی با API چطور انجام می‌شود؟» و «مدیریت پروژه‌های برنامه نویسی API Based چگونه است» پاسخ داده خواهد شد.

ضمن اینکه در جریان همین وبینار یک پروژه عملی برنامه نویسی به کمک API و با استفاده از زبان #C اجرا خواهد شد که در نهایت به مخاطبان ارائه می‌شود.

ارائه دهنده وبینار مورد بحث «پویان مجتهدپور» برنامه نویس و پشتیبان فنی پادیوم است و در تاریخ سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار خواهد گردید.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در وبینار رایگان «مقدمه‌ای بر برنامه‌نویسی API» به وبسایت ایسمینار مراجعه کرده یا به طور مستقیم از لینک https://eseminar.tv/wb27101 استفاده نمایند.

ناگفته نماند «وبینار» به سمینارهای آنلاینی گفته می‌شود که تحت وب و کاملا مجازی برگزار می‌شوند. علاقه مندان جهت حضور در وبینار رایگان پادیوم می‌توانند به سایت ایوند مراجعه کنند.

گفتنی است پادیوم، بازارچه‌ای برای رابط‌های برنامه نویسی کاربردی (API) و خدمات دیجیتال در سرزمین هوشمند پاد است که از طریق آن کسب و کارها می‌توانند از سرویس‌ها و خدمات و محصولات مختلف آماده و ارائه شده استفاده کرده و امور برنامه نویسی و توسعه فنی خود را تسهیل کنند. API به طور خلاصه رابطی بین یک کتابخانه یا سیستم عامل و برنامه‌هایی است که از آن تقاضای سرویس دارند.

APIاستارتاپبرنامه نویسیپادپادیومسرزمین هوشمند پادکسب و کاروبینار
Comments (0)
Add Comment