کیدزی برای تثبیت مسیر خود در راستای رشد و توسعه از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.
به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، شهر امن و هوشمند کودکان کیدزی که با بهرهگیری از غنای خدماتی سرزمین هوشمند پاد در مسیر رشد قرار دارد و تلاش میکند محصولات و خدمات متنوع و بیشتری را در دسترس کودکان و والدین ایرانی بگذارد، در اولین قدم از این مسیر، تغییر چهره داده و لوگوی جدیدی برای خود انتخاب کرده است.
لوگوی جدید کیدزی به سبک مینیمال طراحی شده و در آن نقش یک آدمک و حرف اول برند کیدزی در آن قابل مشاهده است.
رنگهای این لوگو با توجه به ماهیت دنیای کودکان، انتخاب شده و هر رنگی در آن، معنا و تداعیگری ویژهای دارد؛ سبز نماد رشد و پویایی، زرد نماد شادمانی، صورتی یادآور دنیای کودکی، بنفش نماد جادویی بودن شخصیت کیدزی و آبی تیره نماد اعتماد و اطمینان است.
تغییر لوگو، سرآغاز تحولاتی بزرگ در شهر کیدزی است؛ پلتفرمی که در حال حاضر با محصولات و خدمات متنوع خود در حوزه کودک شناخته شده و در ادامه با اضافه شدن سرویسهای مالی به عنوان مرجعی مهم در زمینه خدمات کودک توسعه مییابد.
شهر امن و هوشمند کودکان کیدزی در حال حاضر شامل سه محصول متنوع «همبازی: اپلیکیشن جامع بازیهای کودکان»، «ویدزی: اپلیکیشن جامع انیمیشن کودکان» و «پرنده: اپلیکیشن قصهگو و کتاب صوتی کودکان» است.