رونمایی از نسخه جدید رابط کاربری سامانه احراز هویت مرکزی پاد به صورت آزمایشی

رفع ضعف‌های امنیتی و بهبود رابط کاربری

نسخه جدید رابط کاربری «سامانه احراز هویت مرکزی پاد» به صورت آزمایشی رونمایی شد و پس از رفع ضعف‌های امنیتی، به رابط کاربری بهینه و تازه‌ای دست پیدا کرده است.

به گزارش «واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در جدیدترین نسخه از رابط کاربری «سامانه احراز هویت مرکزی سرزمین هوشمند پاد»، بسیاری از نقاط ضعف امنیتی که از سوی «گروه امنیتی اسپارا» شناسایی شده بود، رفع شده است.

به این ترتیب، پس از بررسی و مطالعه روی تمام عناصر و اجزای موجود، ایرادات و حفره‌های امنیتی به طور کامل برطرف شد و نسخه آزمایشی جدید در اختیار برخی از کسب‌وکارهای متصل به زیست‌بوم پاد قرار گرفت.

علاوه بر این، رابط کاربری (UI) به طور کامل متحول و در نسخه جدید به‌روزرسانی شد که در مجموع، ظاهری کاربردی‌تر و کاربرپسندتر پیدا کرده است. در این بخش، تکنولوژی طراحی رابط کاربری بر اساس مدل‌ها و استانداردهای جدیدی که از سوی W3C پیشنهاد شده، ارتقاء یافته و در فاز آزمایشی قرار گرفته است.

در حال حاضر نسخه جدید رابط کاربری سامانه احراز هویت مرکزی پاد، به صورت آزمایشی در اختیار تعدادی از تیم‌ها قرار داده شده و توسعه‌دهندگان با توجه به دریافت بازخوردهای ارسالی از سوی تیم‌ها، اصلاحات لازم را انجام می‌دهند. بعد از رفع باگ‌های احتمالی، نسخه نهایی به صورت رسمی و عمومی منتشر خواهد شد.

ناگفته نماند فرانت یا رابط کاربری در واقع مباحث ظاهری مربوط به یک سیستم را شامل می‌شود که کاربر به صورت مستقیم با آن سروکار داشته و جهت تعامل با سامانه، رابط کاربری آن را با چشم می‌بیند.

گفتنی است W3C به معنای کنسرسیوم شبکه جهانی وب است. هدف از این کنسرسیوم، ارائه مجموعه چارچوب‌ها و استانداردهایی برای سایت‌ها و سامانه‌ها بوده تا بر مشکلاتی نظیر سازگاری با مرورگرهای مختلف در سراسر دنیا فائق آیند.

سامانه احراز هویت در سرزمین هوشمند پاد، به توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارهای متصل به زیست‌بوم پاد، اجازه می‌دهد بدون نیاز به درک و طراحی سیستم‌های امنیتی پیچیده و با هویت مستقل، نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد کاربران را اعتبارسنجی کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.