مسابقه اینستاگرامی «کیدزی» به مناسبت روز ملی کودک

جمعه شانزدهم مهر ماه ساعت ۱۸

جمعه این هفته مصادف است با شانزدهم مهر‌ماه ۱۴۰۰ که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی کودک شناخته می‌شود؛ به همین مناسبت شهر امن و هوشمند کودک «کیدزی» در صفحه اینستاگرام «کیدزی» مسابقه‌ای ویژه برگزار خواهد کرد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، به مناسبت روز ملی کودک، پلتفرم کیدزی مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد مسابقه‌ای ویژه برای کاربران و دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام کیدزی برگزار خواهند کرد.

به این ترتیب که در روز جمعه شانزدهم مهر‌ماه ۱۴۰۰ راس ساعت ۱۸ ویدیویی شامل یک داستان کوتاه منتشر می‌شود. با این نکته که داستان مورد نظر پایان‌بندی نخواهد داشت و کودکان باید هر کدام با خلاقیت و سلیقه خود پایانی برای این داستان از خودشان بسازند.

بچه‌ها ۲۴ ساعت فرصت دارند و می‌توانند پایان‌بندی داستان خود را تا ساعت ۱۸ روز بعد یعنی شنبه هفدهم مهر‌ماه، از طریق دایرکت (پیغام مستقیم) اینستاگرام به صورت ویدیو یا صوت برای صفحه کیدزی‌بازی ارسال کنند.

طی این مسابقه تیم کیدزی از بین تمام فایل‌های ارسالی کودکان قرعه‌کشی کرده و به بیست اثر هر کدام جایزه یکصد هزار تومانی اهدا خواهد کرد.

گفتنی است در سال ۱۳۷۲ نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برخی دیگر از نهادها به اتفاق تاریخ ۸ اکتبر برابر با ۱۶ مهرماه را به عنوان روز ملی کودک انتخاب کردند.

کودکان و والدین ایرانی می‌توانند صفحه شبکه اجتماعی کیدزی‌ در اینستاگرام را از طریق این لینک دنبال کرده و همچنین اپلیکیشن کیدزی‌بازی را برای اندروید دانلود و نصب کنند.

در سرزمین هوشمند پاد تیم کودک و خانواده در صدد ارائه راهکارهای مختلف سرگرمی، سلامت و آموزشی برای کودکان است که «شهر امن کودک کیدزی» نامیده می‌شود. کودکان در کیدزی با هویت واحد خود و با استقلال کامل، می‌توانند از نرم افزارها و سرویس‌های مختلف سرگرم کننده، آموزشی، ارتباط و خرید و ورزش و تنظیم برنامه‌های روزانه و … استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.