به‌روزرسانی جدید «نشان» منتشر شد

رفع مشکل بهینه‌سازی باتری و تنظیم پخش سخنگو هنگام تماس

اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان همواره در حال ارتقا و حرکت به سمت بهبودی است و به تازگی آپدیت جدیدی برای نسخه‌های اندروید و iOS منتشر شد که ضمن رفع برخی از مشکلات پیشین، قابلیت‌های کاربردی تازه‌ای اضافه کرده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)، بعد از آنکه طی نسخه قبلی امکان مشاهده شیب خیابان‌ها و پیاده‌روها برای دوچرخه‌سواران و اتومبیل‌ها فراهم شد و نمای سه بعدی ساختمان‌ها نیز به نمایش درآمد، ویژگی‌های تازه دیگری را نیز به همراه دارد.

طبق اعلام رسمی اپلیکیشن نشان، رابط کاربری ثبت مکان در نسخه شماره ۹.۷.۲ به‌روزرسانی شده و کاربران می‌توانند در فضایی تسهیل‌شده و پویاتر از گذشته در توسعه مسیریاب و مکان‌های نقشه مشارکت کنند.

علاوه بر این در بخش تنظیمات گزینه جدیدی به نام «پخش صدا هنگام تماس» اضافه شده که با خاموش کردن آن می‌توان پخش سخنگوی مسیریاب هنگام تماس را غیرفعال نمود. هرچند به طور کلی نشان توصیه می‌کند هنگام رانندگی از موبایل برای تماس تلفنی استفاده نشود.

در بخش رفع مشکلات، نسخه جدید نشان مشکل گزارش شده در برخی از تلفن‌های هوشمند در رابطه با همگام‌سازی اپلیکیشن با حالت بهینه‌سازی مصرف باتری (Battery Saver) را برطرف نموده است.

ضمن اینکه تا جای ممکن در نسخه‌های ۹.۷.۲ و ۹.۷.۲.۱ سعی شده تمام ایرادات ارسالی و گزارش شده از سوی کاربران به طور کامل رفع شوند تا بهترین تجربه از اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان برای کاربران فراهم گردد.

گفتنی است نقشه و مسیریاب نشان در هلدینگ فناپ و مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد توسعه یافته است، تا هم کاربران بتوانند از آن برای امور حمل و نقل روزانه استفاده کنند، هم کسب و کارها و تجارت‌های مختلف از مزایای زیرساختی آن بهره ببرند. این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل دانلود است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.