برگزاری دور دوم لیگ رابیتو در پلی‌پاد

اهدای جوایز ادامه دارد

مرحله دوم لیگ رابیتو در پلتفرم پلی‌پاد آغاز شد و علاقه‌مندان به بازی اتللو (ریورسی) می‌توانند بدون پرداخت هزینه وارد این مسابقه شده و ضمن رقابت با سایر کاربران، با چالش‌های هوش مصنوعی رایان دست و پنجه نرم کنند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)، دور دوم این لیگ از ساعت ۹ صبح چهارشنبه دوازدهم خرداد ماه ۱۴۰۰ در کنسول ابری پلی‌پاد آغاز شده و تا ساعت ۲۳ روز دوشنبه هفدهم خرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

پلی‌پاد برای این دوره از لیگ سه جایزه دویست هزار تومانی، صد و پنجاه هزار تومانی و صد هزار تومانی، به ترتیب برای نفرات اول تا سوم در نظر گرفته شده که بر اساس بیشترین امتیازات به آنها تعلق خواهد گرفت.

بازی اتللو یا ریورسی یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های تخته‌ای جهان است که از دو مجموعه مهره رنگی و یک صفحه بازی تشکیل شده است.

در این بازی فکری دو نفره، بازیکنان می‌بایست با محاصره کردن مهره‌های رقیب و یا تصاحب آنها، با یکدیگر به رقابت پرداخته و عمده صفحه بازی را مال خود کنند تا در نهایت پیروز رقابت باشند. در حقیقت وقتی تمام صفحه پر شود یا هیچ کدام از طرفین حرکتی نداشته باشند، بازی به پایان می‌رسد و کسی که بیشترین مهره را روی صفحه داشته باشد برنده است.

کاربران علاقه‌مند به شرکت در لیگ دوم رابیتو می‌بایست حتما موارد زیر و قوانین در نظر گرفته شده را لحاظ کنند:

  • تعداد بازی مجاز در لیگ ۲۳ مرتبه است.
  • ظرفیت عضویت در لیگ دویست نفر است.
  • در صورت تساوی در لیگ، جایزه مقام بین دو بازیکن تقسیم خواهد شد.
  • استفاده همزمان از چند حساب کاربری در لیگ مجاز نیست.
  • تقلب یا استفاده از موتور هوش مصنوعی ممنوع است و تمام این موارد در مرحله اجرا و داوری در نظر خواهد گرفته شد.

گفتنی است پلی‌پاد محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند. به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت افزار گران قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و روی کامپیوتر یا موبایل تجربه کند.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دور دوم لیگ رابیتو از این لینک استفاده نمایید.

اتتلوبازیپادپلتفرمپلی‌پادریورسیسرزمین هوشمند پادکنسول ابریلیگ
Comments (0)
Add Comment