پلی‌پاد روی سرورهای آژور با موفقیت تست شد

بازی فراتر از مرزها

سرویس‌های محاسبات ابری مایکروسافت آژور از جمله قابل اتکاترین سرویس‌های موجود در جهان هستند و پلتفرم پلی‌پاد برای اولین بار روی سرورهای آژور تست شد و شرایط مورد نظر را با موفقیت پشت سر گذاشت.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)، اولین تست پلی‌پاد روی سرورهای مایکروسافت آژور در شرایط پینگ ۱۳۰ میلی ثانیه و کیفیت اجرای ۳۶۰p انجام شد.

هرچند با در نظر داشتن فاصله سرورهای خاورمیانه تا اروپا، این تست بدون مشکل و لگ نبود، اما کنسول ابری پلی‌پاد توانست به طور کامل تست را پشت سر گذاشته و در شرایط ثبات کیفیت استریم سربلند بیرون آمده است.

بر این اساس پلی‌پاد می‌تواند به عنوان بزرگترین کنسول ابری خاورمیانه، از سرورهای مایکروسافت آژور برای گسترش پلتفرم خود و دسترسی طیف گسترده‌ترین از کاربران به خدمات ارائه شده استفاده نماید.

صرفا در گام‌های بعدی می‌بایست کیفیت اتصال و تا جای ممکن پینگ کاهش یابد که البته با توجه به زیرساخت‌های شبکه کشور امری بسیار دشوار خواهد بود.

لازم به تاکید است که مایکروسافت آژور مانند دیگر پلتفرم‌های ابری مثل AWS آمازون و گوگل کلاد، مجموعه وسیعی از ابزار قدرتمند یکپارچه‌سازی خدمات و محصولات را در اختیار کسب‌وکار‌ها و توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.

این ابزار که به سرویس‌های محاسبات ابری وابسته هستند و روی سرورهای ریموت اجرا می‌شوند، می‌توانند به بهبود امنیت و توان پردازشی کامپیوترها کمک کنند.

گفتنی است پلتفرم پلی‌پاد در حقیقت محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند. به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت افزار گران قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و روی کامپیوتر یا موبایل تجربه کند.

استریمبازیپادپلتفرمپلی‌پادسرزمین هوشمند پادکنسولگیمرمایکروسافت آژور
Comments (0)
Add Comment