ماهنامه پادیوم – شماره دوازدهم

پیش به سوی دنیای دیجیتال با سه راهکار کاربردی پادیوم (نمودار و رشد)

پلتفرم پادیوم به منظور سرعت بخشیدن، افزایش سهولت و چابکی و همچنین کاهش هزینه‌های کسب‌وکارهای شما، مجموعه راهکارهای کاربردی را آماده کرده است که در ادامه قرار است به سه مورد از پرکاربردترین آن‌ها اشاره کنیم. پس پست‌های زیر را از دست ندهید.

—————————————————————————————

تنخواه‌گردان

صدور وجوه تنخواه به حساب شخصی افراد و ایجاد چالش مالیاتی برای آن‌ها، رصد گزارش تراکنش‌های تنخواه به صورت در لحظه، عدم وجود حساب چند امضایی برای ایجاد محدودیت و مدیریت بهتر وجوه تنخواه، محدودیت تعداد کارت‌های تنخواه‌دار و نیاز به افتتاح حساب‌های اضافه برای گرفتن کارت بیشتر و همچنین عدم امکان ایجاد محدودیت در سقف مالی افراد همگی جز مشکلات شرکت‌های بزرگ در فرآیند تنخواه‌داری محسوب می‌شوند. یکی از راهکارهای کاربردی برای حل تمامی این معضلات، استفاده از سرویس تنخواه‌گردان پادیوم است. شما با استفاده از این سرویس می‌توانید به عملیات تنخواه‌گردانی سرعت ببخشید و تمامی مشکلات بالا را به راحتی حل کنید. برای دریافت این سرویس کافی‌است وارد لینک زیر شوید.             

سرویس تنخواهگردان

 

پادمارت

اگر کسب‌وکار نوپایی دارید و به دنبال راه‌اندازی یک وب‌سایت برای ارائه‌ی محصولات‌تان هستید، بی‌شک یکی از ابزارهای کمک‌کننده به شما در این زمینه سایت‌ساز رایگان پادمارت خواهد بود.

شما می‌توانید زمان و هزینه‌ی زیادی را برای تهیه سایت اختصاصی خود صرف کنید و یا قالب سایت را با وردپرس بالا بیاورید اما باید در نظر داشته باشید که با چالش‌های آن همچون مشکلات امنیتی و یا کندی سرعت سایت باید دست و پنجه نرم کنید. جای نگرانی اصلا وجود ندارد چون راه دیگری هم پیش روی شماست: سایت‌ساز پادمارت! به کمک پادمارت در کمتر از ده‌دقیقه سایت فروشگاهی خود را راه‌ بیندازید.

پادمارت

 

پاداسپیس

فرض کنید که قرار است اسناد کسب‌وکارتان با حجم بسیار بالا را با هم‌گروهی‌های خود به اشتراک بگذارید و یا می‌خواهید یک سایت فروش ویدیوهای آموزشی تاسیس کنید و برای ذخیره‌سازی و مدیریت فایل‌های ویدیویی آن نیاز به فضایی با حجم نسبتا زیاد دارید؛ در اینجاست که پاداسپیس به کمک شما می‌آید. شما می‌توانید فایل‌های خود را در این فضای ابری به راحتی ذخیره کنید. پاداسپیس در ۹۸ درصد مواقع همراه شماست. برای دریافت APIهای پاداسپیس تنها کافی است وارد لینک زیر شوید و در پادیوم یک حساب کاربری بسازید.

پاداسپیس

APIپادپاداسپیسپادمارتپادیومتنخواه‌گردانسایت‌سازسرزمین هوشمند پاد
Comments (0)
Add Comment