با بازی تازه کنسول ابری پلی‌پاد آشنا شوید

اتومبیل‌رانی و تیراندازی همزمان

کتابخانه بازی‌های ویدیویی قابل استریم در کنسول ابری پلی‌پاد روز به روز در حال گسترده‌تر شدن است و در ادامه همین مسیر، عنوان جذاب و منحصر به فردی به این پلتفرم اضافه شده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، بازی Grip Combat Racing عنوانی تازه به شمار می‌آید که ترکیبی از دو سبک اتومبیل‌رانی و تیراندازی تلقی می‌شود. مشابه با آنچه در سال‌های گذشته در بازی‌های Flatout و Rollcage مشاهده شده است.

بازی Grip Combat Racing را کمپانی کانادایی Caged Element در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم کامپیوتر به بازار عرضه کرد. همانطور که گفته شد کاربر صرفا با مسابقه عادی اتومبیل‌رانی طرف نیست. بلکه عجیب‌ترین ماشین‌ها، مجهز به انواعی از سلاح و خمپاره اتفاقاتی غیرمعمول را در پیست مسابقه رقم می‌زنند.

در حال حاضر کاربران پلتفرم کنسول ابری پلی‌پاد می‌توانند بدون نیاز به در اختیار داشتن و یا خرید کامپیوتری به‌روز و مجهز به پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند، بازی باکیفیت Grip Combat Racing را تجربه کنند.

حتی کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی هم شامل این ماجرا می‌شوند؛ طوری که روی همان صفحه نسبتا کوچک موبایل یا تبلت‌شان می‌توانند انواعی از بازی‌های کنسولی و کامپیوتری را بدون افت کیفیت بازی کنند.

برای این منظور تنها کافی است که اینترنت خوب و پرسرعتی در اختیار داشته باشید تا بازی بدون وقفه و اختلال خاصی رو هر سیستمی استریم شود.

هم اکنون علاقه‌مندان به بازی Grip Combat Racing می‌توانند به سایت یا اپلیکیشن پلی‌پاد مراجعه کرده و به آن دسترسی داشته باشند.

گفتنی است پلتفرم پلی‌پاد در حقیقت محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند. به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت افزار گران قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و روی کامپیوتر یا موبایل تجربه کند.

FlatoutGrip Combat RacingRollcageاستریمبازیپادپلتفرمپلی‌پادسرزمین هوشمند پادکنسولگیمر
Comments (0)
Add Comment