پادرو و برگزاری کمپینی ویژه برای توسعه کسب‌وکارهای اینستاگرامی

سوپرکمپ آغاز شد

پلتفرم پادرو در راستای کمک به توسعه کسب‌وکارهای اینستاگرامی و رشد این دست از فروشندگان، کمپینی ویژه با نام سوپرکمپ راه‌اندازی کرده که در آن به کسانی که حق اشتراک پادروشاپ و بسته آموزشی را خریداری کنند، جواز حضور در رویداد سوپرکمپ به صورت رایگان اعطا می‌شود.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، سوپرکمپ پادرو در واقع یک دوره عملی-آموزشی با همکاری تعدادی مدرس حرفه‌ای و خبره در حوزه فروشگاه‌های اینستاگرامی است که در صفحه اختصاصی سوپرکمپ پادرو برگزار می‌شود.

برای حضور در این کمپین، لازم است که فروشندگان با صفحه کاری خودشان صفحه اختصاصی سوپرکمپ را دنبال کرده و از طریق لینک موجود در صفحه بسته حق عضویت شش ماهه پادروشاپ و بسته آموزشی سوپرکمپ را با تخفیف ویژه پنجاه درصدی خریداری کنند.

پس از این اتفاق همکاران تیم پادرو با فروشندگان تماس گرفته و توضیحات مرتبط با فعال‌سازی بسته آموزشی را ارائه می‌دهند.

به همین ترتیب درخواست دنبال کردن صفحه اختصاصی سوپرکمپ پادرو تایید می‌شود و متقاضی می‌تواند در طول دوره از مطالب آموزشی کمپین و تمرین‌هایی که فقط در آن صفحه منتشر می‌شود استفاده کند.

این دوره از ابتدای مرداد ماه آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. مباحث سوپرکمپ شامل آموزش اینستاگرام، تولید محتوا، بازاریابی و فروش، مدیریت مالی کسب‌وکار و تبلیغات در اینستاگرام است.

هدف اصلی از این رویداد کمک به افزایش فروش و آشنایی بیشتر با راهکارهای اصولی مدیریت کسب‌وکار است؛ در پایان سوپرکمپ نیز، برای فروشگاه‌هایی که با جدیت دوره را دنبال کنند، سورپرایز ویژه‌ای از سوی پادرو تدارک دیده شده که در آینده و پیشرفت کسب‌وکار تاثیر بسزایی خواهد داشت.

گفتنی است پادرو یکی از پلتفرم‌های فعال در حوزه فروش و ارسال سفارشات آنلاین است و با امکاناتی که در اختیار فروشگاه‌های اینستاگرامی قرار می‌دهد، به آن‌ها در مدیریت و ارسال سفارشات کمک می‌کند. جهت آشنایی بیشتر با پادرو و محصولات آن شامل پادروشاپ و پادروپین، روی این لینک کلیک کنید.

ارسال سفارشاینستاگرامپادپادروپلتفرمسرزمین هوشمند پادفروشگاه اینستاگرامیلجستیک
Comments (0)
Add Comment