معرفی خدمات مالی و بانکی پاد به پرچم‌داران تحول دیجیتالی پاسارگاد

تور فین‌تکی مدیران و کارشناسان بانک در سرزمین هوشمند پاد

دومین روز از دوره معرفی سرزمین هوشمند پاد و آموزش بانکداری دیجیتالی پاسارگاد چهارشنبه ۲۲ تیرماه برگزار شد. این دوره به درخواست بانک پاسارگاد و با ابتکار ارتباطات یکپارچه پاد طی روزهای مختلف برگزار خواهد شد.

پس از آشنایی کلی با استراتژی‌های تحول دیجیتالی بانک پاسارگارد و همچنین فعالیت‌های سرزمین هوشمند پاد در روز نخست، در روز دوم دوره، آشنایی جزئی‌ با هسته‌ی مرکزی پاد و با تمرکز بر محصولات و خدمات مالی و بانکی آن حاصل شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در این رویداد که با حضور جمعی از کارشناسان و مدیران بانک پاسارگاد آغاز شد، مهرداد حداد مدیر امور فناوری‌های نوین و سرپرست شاخه بانکداری دیجیتالی بانک پاسارگاد، با اشاره به سطوح مختلف تحول دیجیتالی از اهمیت آشنایی همکاران بانک با خدمات مالی و بانکی توسعه‌یافته در پاد برای پیشبرد تحول دیجیتالی پاسارگاد در سطح ارائه خدمات نوین گفت.

سپس محمدمهدی ذاکرحسین، مدیر ارتباطات یکپارچه پاد به عنوان میزبان و طراح دوره، با اشاره به تفاوت میان وسعت و عمق دانش،‌ به ضرورت کسب تصویری وسیع از مفاهیم مرتبط با تحول دیجیتالی،‌ در کنار کسب مهارت‌های عمیق در ارتباط با محصولات نوین بانکداری دیجیتالی پاسارگاد، اشاره کرد و از تفاوت‌های پارادایم دیجیتالی و پارادایم الکترونیکی گفت.

ذاکرحسین با بیان این که «تحول دیجیتالی» در سطح استراتژی‌های سازمانی تغییرات بنیادین ایجاد می‌کند و تولید و ارائه محصولات بیش از هر زمان دیگری بر تجربه مشتریان متمرکز شده و مسیر کاملا جدیدی را می‌پیماید،‌ اظهار داشت که محصولات و خدمات ارائه شده بر بستر سرزمین هوشمند پاد با همین نگاه استراتژیک معماری شده و زیرساخت‌های لازم برای ایجاد تحول دیجیتالی در سطح بانک پاسارگاد فراهم شده است. وی آشنایی با محصولات توسعه یافته در پاد را اولین گام برای غلبه بر چالش‌های فرهنگی تحول دیجیتالی دانست.

در ادامه مدیران محصولات مختلف مالی و بانکی در سرزمین هوشمند پاد، با ارائه مباحثی کاربردی،‌ خدمات و محصولات مالی و بانکیِ پلتفرم مرکزی را معرفی کردند.

قبلی
بعد

 

احسان مشیر، مدیر بستر امنیت هسته‌ی مرکزی پاد به عنوان مقدمه،  ضمن معرفی API و نحوه عملکرد آن از مفاهیم امنیت و احراز هویت در سرزمین هوشمند پاد گفت. سپس مدیران محصولات مالی و بانکی هسته‌ی مرکزی پاد، از محصولات توسعه‌یافته در این هسته و کارکردهای آن گفتند. علی باباپور، مدیرمحصول حساب دیجیتال شخصی، پریسا طالب‌زاده مدیر محصول حساب دیجیتال تجاری، مسعود مکاری مدیر محصول خدمات پرداخت و حورا بنی‌هاشمی مدیر محصول بستر تسهیلات جزییات خدمات ارائه شده در بخش‌های خود را توضیح دادند.

هسته‌ی مرکزی سرزمین هوشمند پاد شامل محصولاتی زیرساختی است که تمام لایه‌های بعدی این سرزمین بزرگ و متنوع را پوشش می‌دهد. در هسته‌ی مرکزی چهار بسترزیرساختی شامل بستر خدمات مالی‌وبانکی، بستر امنیت، بستر خدمات ارتباطی و بستر رسانه‌های اجتماعی فعالیت دارند.

با تشکیل شاخه بانکداری دیجیتالی در بانک پاسارگاد، پیاده‌سازی تحول دیجیتالی پاسارگاد شتاب بیشتری گرفته و بر همین اساس واحد ارتباطات یکپارچه پاد با تدوین دوره‌های آموزشی متعدد و متنوع در تلاش است تا تازه‌ترین مفاهیم و فرآیندهای این تحول را برای گروه‌های مختلف تخصصی و کارشناسی بانک پاسارگاد تبیین کند.

سرزمین هوشمند پاد پلتفرمی جامع و چند سویه است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکاناتی گوناگون را در راستای تحول دیجیتال بانکداری پاسارگاد و همچنین فراهم‌سازی بستر زندگی بهتر برای شهروندان را عرضه می‌کند.

APIاحراز هویتارتباطات یکپارچه پادامنیت پلتفرم پایهبانک پاسارگادپادتحول دیجیتالتحول دیجیتالی پاسارگادسرزمین هوشمند پادفینتک