«همبازی»، منتخب مردم در جشنواره وب و موبایل ایران

رتبه اول برای محصول شهر امن و هوشمند کیدزی

در اسفند ماه ۱۴۰۰ چهاردهمین دوره از جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد و در بخش آثار کودک، اپلیکیشن «همبازی» از دیدگاه مردمی در رتبه اول و از دیدگاه داوران در رتبه دوم قرار گرفت.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، حدود یک ماه پیش تیم توسعه شهر امن و هوشمند کیدزی که حوزه کودک و خانواده سرزمین هوشمند پاد را پوشش می‌دهد، تصمیم گرفت اپلیکیشن همبازی را در جشنواره وب و موبایل ایران شرکت دهد.

در حالی که کمتر از یک سال از عرضه این نرم‌افزار و توسعه پلتفرم مرتبط می‌گذشت و قطعا کمبودها و مشکلاتی طبیعی در آن ممکن بود دیده شود. اما در این زمان کم تلاش شد تا همبازی به بالاترین سطح ممکن خود برسد و رضایت مخاطبان را جلب کند.

با این تفاسیر، همبازی در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران در بخش آرای مردمی به عنوان برترین اپلیکیشن کودک انتخاب شد و در بخش داوری نیز به رتبه دوم در جمع بهترین‌ها دست یافت.

جشنواره وب و موبایل که در بخش خصوصی شکل گرفته، در هر دوره نامزدهای بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل ایرانی را پایش کرده و در دو مرحله با آرای داوران و آرای مردمی برگزیده نهایی را مشخص می‌­کند.

هدف این جشنواره توسعه فضای کسب‌وکارهای آنلاین، کمک کردن به استارتاپ‌های نوپا برای بیشتر شناخته شدن، معرفی و شناخت بیشتر مردم از ابزارهای جدید وب و موبایل در راستای کمک به زندگی بهتر، سالم و مدرن است.

در هر بخش از رای‌گیری (داوری و مردمی) یک سایت و یک اپلیکیشن موبایل به عنوان برگزیده معرفی شد و تندیس ویژه جشنواره را دریافت کرد.

ناگفته نماند تیم کودک و خانواده در سرزمین هوشمند پاد در صدد ارائه راهکارهای مختلف سرگرمی، سلامت و آموزشی برای کودکان است که شهر امن کودک کیدزی نامیده می‌شود. کودکان در کیدزی با هویت واحد خود و با استقلال کامل، می‌توانند از نرم‌افزارها و سرویس‌های مختلف سرگرم‌کننده، آموزشی، ارتباط و خرید و ورزش و تنظیم برنامه‌های روزانه و … استفاده کنند.

اپلیکیشنپادخانوادهسرزمین هوشمند پادکودککیدزیکیدزی‌بازیکیدزی‌لند
Comments (0)
Add Comment