حساب دیجیتال پاد

حساب دیجیتال پاد به منظور تسهیل عملیات مالی و چرخه انتقال پول به ویژه در بستر دیجیتال میان کاربران و کسب‌وکارها ایجاد شده‌است. افراد می‌توانند با استفاده از حساب دیجیتال پاد، عملیات‌های مالی خود را انجام دهند.

حساب دیجیتال در واقع کارکرد سپرده بانکی را دارد و بستری ضروری جهت انجام تراکنش مالی در پاد (بانک پاسارگاد) است.

کلیه عملیات‌هایی که یک مشتری حقیقی یا حقوقی در یک بانک روی سپرده خود می‌تواند انجام دهد مبتنی بر حساب دیجیتال پاد نیز امکان‌پذیر خواهد بود. در واقع حساب دیجیتال ابزاری است جهت تعریف کاربران پاد در نظام مالی کشور و نهاد ناظر که بانک مرکزی است. امکانات این پلتفرم عبارتند از:

حساب دیجیتال فردی

اشخاص پس از ثبت نام در سرزمین هوشمند پاد صاحب یک حساب دیجیتال نزد بانک پاسارگاد خواهند شد که با تکمیل اطلاعات می توانند در یکی از پنج سطح مالی تعریف شده، قرار بگیرند و سطح مجاز جابجایی پول که در این بستر جا به جا می کنند را افزایش دهند.

حساب دیجیتال تجاری

در سرزمین هوشمند پاد امکان افتتاح حساب دیجیتال تجاری برای کسب و کارها بر اساس مدارک و اطلاعاتی که ارائه می‌کنند وجود دارد.

حساب/جیب تفصیلی (به عنوان امکانی از حسابهای تجاری)

هر کسب و کار می تواند تا سقف ۹۰ سر فصل درآمدی برای حساب تجاری خود تعریف نماید. امکان جابه‌جایی بین سرفصل ها وجود دارد که اطلاعات نمایشی آن شامل موجودی و مبلغ قابل برداشت است.

عملیات افزایش موجودی 

با استفاده از کارت شتابی، برداشت مستقیم از سپرده بانکی متصل

تسویه نقدی (واریز و برداشت از حساب)

واریز به شماره کارت یا شبا و یا انتقال به حساب (خود و دیگری)

انتقال وجه 

شتابی، پایا و ساتنا، کیف به کیف و …

مطالب مرتبط