«وی‌کلاب»؛ باشگاه مشتریان ویپاد راه‌اندازی شد

در جدیدترین نسخه اپلیکیشن ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد، سرویس جدیدی به نام «وی‌کلاب» افزوده شده که در واقع باشگاه مشتریان ویپاد به‌شمار می‌آید و با هدف تقدیر از مشتریان وفادار ارائه شده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، برای پیوستن به وی‌کلاب، کافی است کاربران در اپلیکیشن ویپاد افتتاح حساب کنند. پس از آن، می‌توانند با افزایش موجودی، سکه دریافت کرده و شانس برنده شدن خود را در قرعه‌کشی جشنواره‌های مختلفی که همواره در وی‌کلاب برگزار می‌شوند، بالا ببرند.

ویپاد در نخستین جشنواره خود، ۱۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی برای کاربران وی‌کلاب در‌نظر گرفته که ۱ هدیه ۵۰ میلیون تومانی برای یک نفر و ۵ هدیه ۱۰ میلیون تومانی را برای پنج نفر شامل می‌شود.

برای شرکت در قرعه‌کشی، می‌بایست با سکه‌هایی که به‌صورت مجازی در وی‌کلاب به شما تعلق گرفته است، شانس قرعه‌کشی خریداری کنید. سکه در واقع امتیازی است که در ازای افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در ویپاد دریافت می‌کنید. در جشنواره‌های مختلف وی‌کلاب، می‌توانید با تبدیل سکه به کد شانس، در قرعه‌کشی شرکت نمایید. در جشنواره ۱۰۰ میلیون تومانی ویپاد، با هر ۲۵ سکه می‌توان یک شانس قرعه‌کشی دریافت کرد. تعداد سکه‌های مورد نیاز برای خرید شانس قرعه‌کشی در جشنواره‌های مختلف، متفاوت خواهد بود.

شایان ذکر است که افتتاح حساب برابر با دریافت ۳ سکه و هر صد هزار تومان موجودی حساب در هر روز، معادل با دریافت ۱ سکه خواهد بود.

اولین جشنواره وی‌کلاب (جشنواره ۱۰۰ میلیون تومانی)، تا پایان تاریخ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت و برندگان در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ اعلام خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، آشنایی با وی‌کلاب و نحوه محاسبه روزشمار دریافت سکه در جشنواره‌های مختلف، می‌توانید به صفحه سوالات پرتکرار باشگاه مشتریان ویپاد (وی‌کلاب) مراجعه نمایید.

جدیدترین نسخه اپلیکیشن ویپاد از طریق کافه بازار (برای اندروید) و یا سیب‌اپ (برای iOS) در دسترس است.

با ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد، می‌توانید به آسانی و تنها با صرف زمانی اندک و به‏‌شکلی کاملا آنلاین، از تمامی خدمات بانک پاسارگاد از جمله افتتاح حساب دیجیتال، انتقال وجه، دریافت کارت فیزیکی، دریافت کارت هدیه و … بهره‌مند شوید.

۱ دیدگاه‌
  1. ايمان محبي
    ايمان محبي می‌گوید

    عالی۵ستاره‌دارین

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.