از پلتفرم رزرواسیون «ات‌رز» باغ‌ کتاب رسما رونمایی شد

باغ کتاب در سرزمین هوشمند پاد

طی هفته گذشته، همزمان با پنجمین سالروز تاسیس باغ کتاب تهران، پلتفرم رزرواسیون «ات‌رز» به عنوان محصولی از سرزمین هوشمند پاد برای رزرو و تهیه بلیت بخش‌های مختلف باغ کتاب رونمایی شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد به نقل از روابط عمومی و برندینگ فناپ، پلتفرم رزرواسیون ات‌رز (AttRes) به‌طور اختصاصی برای استفاده از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری باغ کتاب مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

پیرو امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت فناپ و باغ کتاب تهران، علاقمندان می‌توانند از این پس به رزرو و تهیه بلیت اقدام و از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی باغ کتاب استفاده کنند.

نام این پلتفرم از دو کلمه Attraction و Reservation گرفته شده، و یکی از محصولات سرزمین هوشمند پاد است که به‌گونه‌ای طراحی شده که نیازی به نصب اپلیکیشن ندارد و با تلفن همراه و مرورگر قابل استفاده خواهد بود.

افشین کریمی، عضو هیئت‌مدیره فناپ که در این مراسم حضور داشت، در این رابطه گفت: «می‌توانم بگویم فناپ تنها شرکت فناوری اطلاعات در ایران است که پرتفوی بسیار کاملی به‌لحاظ آی‌تی، آی‌سی‌تی، اینترنت اشیا، اینترنت پرسرعت و… دارد و در این زمینه موفق بوده است. این ظرفیت در فناپ وجود دارد که بتواند چرخه کامل زندگی سبک دیجیتال را تامین کند. از سوی دیگر، علاوه بر کسب موفقیت‌های بیشتر، مشارکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز برای فناپ از اهمیت بالایی برخوردار است».

محسن جلالی فراهانی، مدیرعامل مجموعه باغ کتاب نیز ضمن اظهار خرسندی از همکاری باغ کتاب تهران و سرزمین هوشمند پاد ابراز امیدواری کرد که همکاری میان این مجموعه‌ها و همراهی با هلدینگ فناپ ادامه‌دار باشد.

گفتنی است سامانه رزرواسیون ات‌رز باغ‌کتاب در حال حاضر مراحل نهایی توسعه را طی می‌کند و به‌زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.