عناوین تازه به کنسول ابری پلی‌پاد اضافه شدند

جدیدترین بازی‌ها بدون نیاز به سخت‌افزار

با شروع سال نو، روند گسترش کتابخانه بازی‌های ویدئویی حاضر در کنسول ابری پلی‌پاد همچنان ادامه دارد و چند عنوان دیگر به این مجموعه افزوده شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، طی روزهای اخیر بازی‌های ویدئویی محبوبی از جمله Call of Duty Black Ops 3 و Resident Evil 2 در لیست عناوین قابل استریم قرار گرفته‌اند.

بازی Call of Duty Black Ops 3 نسخه دیگری از سری محبوب و پرطرفدار CoD است که در سبک شوتر اول‌شخص و توسط استودیو Treyarch توسعه یافته و کمپانی Activision آن را در سال ۲۰۱۵ منتشر کرده است.

بازی Resident Evil 2 هم در واقع نسخه بازسازی همین عنوان در سال‌های دور است که در سال ۲۰۱۹ راهی بازار شد و در جشنواره‌های متعددی در بین نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازی سال قرار گرفت.

کاربران پلتفرم پلی‌پاد می‌توانند بدون نیاز به در اختیار داشتن سخت‌افزاری قدرتمند و یا تهیه کنسول‌های گران‌قیمت بازار، بازی‌های یاد شده را به همراه ده‌ها عنوان دیگر، تنها با اتصال به اینترنت و روی هر دستگاهی که در دسترس دارند تجربه کنند.

ضمن اینکه تمام بازی‌های موجود در پلی‌پاد در صورت اتصال به پهنای باند مناسب از سوی کاربر، قابلیت استریم با کیفیت ۱۰۸۰p و نرخ فریم‌ریت ۶۰ را دارا هستند.

اعضای نسخه اشتراکی پلی‌پرو نیز قادر خواهند بود علاوه بر حضور طولانی‌تر در اتاق‌های بازی، پیشرفت خط داستانی عناوین مورد علاقه خود را روی سرورهای ابری پلی‌پاد ذخیره کرده و در روزهای متوالی به ماجراجویی خود ادامه دهند.

این بازی‌ها از طریق وب‌سایت پلی‌پاد و یا اپلیکیشن‌های اندروید و ویندوز در دسترس هستند.

گفتنی است پلتفرم پلی‌پاد در حقیقت محلی برای استریم بازی‌های ویدئویی به شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند. به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت‌افزار گران‌قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و روی کامپیوتر یا موبایل تجربه کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.