راه‌اندازی سرویس «حساب پشتوانه» ویپاد

دریافت اعتبار تا سه میلیون تومان

سرویس «حساب پشتوانه» ویپاد به مرحله بهره‌‏برداری رسیده و از این پس، همه دارندگان حساب دیجیتال پاسارگاد می‌توانند از این سرویس استفاده کنند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، بانک پاسارگاد در طرح حساب پشتوانه و از طریق اپلیکیشن ویپاد، مبالغی را در قالب اعتبار خرد مصرفی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد و کاربر می‌تواند مبلغ اعتبار را در تمامی خریدهای حضوری و اینترنتی در فروشگاه‏‌های مجهز به کارت‌خوان یا فروشگاه‌های اینترنتی مجهز به درگاه‌‏های پرداخت آنلاین مصرف کرده و با تسویه به موقع آن در طول یک ماه، اعتبار بیشتری در مراحل بعدی دریافت کند.

به عبارت ساده‌تر، کاربران اپلیکیشن ویپاد که پس از طی مراحل احراز هویت، نسبت به افتتاح حساب دیجیتال پاسارگاد در این اپلیکیشن اقدام کرده‏‌اند، قادر خواهند بود بدون نیاز به معرفی ضامن و یا ارائه چک و سفته، صرفاً مبتنی بر اعتبارسنجی آنلاین، در مرحله نخست، مبلغ ۱ میلیون تومان و در مراحل بعدی، تا سقف ۳ میلیون تومان اعتبار درخواست کنند.

بعد از اعتبارسنجی و اطمینان از نداشتن بدهی بانکی، نداشتن سابقه چک برگشتی در نظام بانکی کشور، عدم بدهی در اکوسیستم پاد و البته تایید تمام قوانین و مقررات تنظیم شده از سوی بانک، این اعتبار به کاربر تعلق گرفته و به او بین ۷ تا ۲۱ روز، مهلت استفاده داده خواهد شد.

پس از پایان زمان مصرف، صورتحسابی مشتمل بر مجموع میزان اعتبار مصرف شده و کارمزد بانکی متعلقه برای مشتری گرامی صادر خواهد شد که از زمان صدور و حداکثر ظرف مدت یک ماه، در قالب یک قسط قابل پرداخت است. البته این مدت بسته به مبلغ طرح تا چند ماه قابل تمدید است.

چنانچه مشتری بعد از اتمام دوره اول نسبت به تسویه به موقع صورتحساب خود اقدام نموده و به عنوان کاربر خوش‌حساب شناخته شود، در مراحل بعدی می‌تواند به صورت پلکانی اعتبار بیشتری دریافت کند.

در حال حاضر سقف سه میلیون تومان برای افزایش اعتبار در نظر گرفته شده و با تمهیدات صورت‏‌گرفته انتظار می‌‏رود این مبلغ بیش از این نیز افزایش یابد.

این سرویس هم‌اکنون در اختیار تمامی هم‌‏میهنان گرامی در سراسر کشور و از جمله مشتریان محترم بانک پاسارگاد قرار گرفته و تنها کافی است پس از اقدام به افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد از طریق اپلیکیشن، گزینه حساب پشتوانه را انتخاب نموده و وارد فرآیند اعتبارسنجی و اعطای اعتبار شوند.

ناگفته نماند که در هر تراکنش خرید مبتنی بر حساب پشتوانه (اعم از حضوری و اینترنتی)، مبلغ خرید توامان از دو منبع حساب دیجیتال و اعتبار پشتوانه تامین می‏‌شود. به عبارت دیگر، نیمی از مبلغ هر خرید از محل حساب دیجیتال مشتری (که قبلا نسبت به افزایش اعتبار آن اقدام کرده) و نیمی دیگر از محل اعتبار پشتوانه دریافتی پرداخت خواهد شد.

علاوه بر این، در ابتدای عملیات درخواست طرح، مبلغ ۲ هزار تومان بابت کارمزد اعتبارسنجی از کاربر دریافت شده و پس از تایید اعتبارسنجی و پیش از تخصیص مبلغ اعتبار، معادل ۱/۵% از مبلغ اعتبار نیز به عنوان کارمزد خدمات دیجیتال از متقاضی دریافت خواهد شد.

در نهایت و پس از اتمام مهلت مصرف اعتبار نیز مطابق با شرایط عقد مرابحه که در طی فرایند و در قالب قرارداد به اطلاع و تأیید متقاضی رسیده است، نرخ کارمزد بانکی ۱/۵% (ماهانه) به میزان اعتبار مصرفی تعلق گرفته و به همراه میزان اعتبار مصرفی، در صورتحساب پرداختی کاربر اعمال خواهد شد.

گفتنی است با ویپاد، ترابانک پاسارگاد، علاوه بر دریافت اعتبار مبتنی بر حساب پشتوانه، می‌توان به آسانی و تنها با صرف زمانی اندک و به‏‌شکلی کاملا آنلاین، نسبت به افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد اقدام کرده و پس از آن، مشابه حساب‏‌های عادی بانک پاسارگاد، از کلیه خدمات بانکی نظیر انتقال وجه، دریافت کارت مجازی (قابل استفاده در کلیه درگاه‏‌های پرداخت اینترنتی)، دریافت کارت فیزیکی در آدرس دلخواه، دریافت کارت هدیه و … استفاده نمود.

اپلیکیشن ویپاد هم‌‏اکنون از طریق کافه بازار (برای کاربران اندروید) و نسخه تحت وب آن از آدرس web.wepod.ir در دسترس همه کاربران گرامی قرار گرفته و نسخه اختصاصی iOS آن نیز به زودی عرضه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.