حمایت پادیوم از پویش آموزشی ۴x۴

۱۶ هفته آموزش رایگان کارآفرینی

پویش ملی آموزش رایگان حوزه کارآفرینی به همت ۱۸ مجموعه معتبر اکوسیستم استارتاپی کشور آغاز شده و هلدینگ فناپ و پلتفرم پادیوم از سرزمین هوشمند پاد از برگزارکنندگان اصلی این دوره هستند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، با هدف ارتقا سطح دانش کسب‌وکار جوانان و نخبگان و همچنین تحقق عدالت آموزشی، پویشی تحت عنوان چهار در چهار (۴x۴) طراحی شده است.

با شرکت در این پویش می‌توان به آموزش و تجربیات برترین مدرسان و کارآفرینان کشور دسترسی داشته و طی ۱۶ هفته رویداد آنلاین، به صورت گام به گام با مراحل مختلف راه‌اندازی و رشد کسب‌وکار آشنا شد.

به نقل از صفحات شبکه‌های اجتماعی پادیوم، این پویش می‌تواند برای هر فردی با هر زمینه شغلی که تصمیم به کارآفرینی دارد و یا در حال حاضر به صورت فریلنسر کار می‌کند، مفید باشد.

مدرسان برگزارکننده پویش ۱۶ هفته‌ای چهار در چهار، کارآفرینان و مدیران کسب‌وکارهای توسعه‌یافته و موفق اکوسیستم استارتاپی کشور هستند و مخاطبان را با مسیر پیشروی و تجربیات خود همراه می‌سازند.

شایان ذکر است که حضور در این جلسات آنلاین که هر چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ برگزار می‌شود، بدون محدودیت سنی بوده و برای عموم رایگان است.

پادیوم به عنوان یکی از اعضای برگزارکننده این رویداد، در زمینه ارتقای دانش و مفاهیم مرتبط با چهار شاخه «مبانی کارآفرینی»، «راه‌اندازی استارتاپ»، «چالش‌های حقوقی و مالی» و «الفبای جذب سرمایه» تلاش می‌کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این لینک یا صفحه شبکه اجتماعی پادیوم مراجعه نمایند.

گفتنی است پادیوم، بازارچه‌ای برای رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی (API) و خدمات دیجیتال در سرزمین هوشمند پاد است که از طریق آن کسب‌وکارها می‌توانند از سرویس‌ها و خدمات و محصولات مختلف آماده و ارائه شده استفاده کرده و امور برنامه‌نویسی و توسعه فنی خود را تسهیل کنند. API به طور خلاصه رابطی بین یک کتابخانه یا سیستم‌عامل و برنامه‌هایی است که از آن تقاضای سرویس دارند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.