پلی‌پرو برای نسخه وب و دسکتاپ منتشر شد

تجربه بازی چند نفره روی ابرها

با گذشت چند هفته از انتشار نسخه نهایی اندروید «پلی‌پرو» توسط کنسول ابری پلی‌پاد، سرانجام پلی‌پرو در هر دو نسخه دسکتاپ و مرورگر راهی کامپیوترهای شخصی شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، از این پس امکان خرید اشتراک پلی‌پرو در سایت پلی‌پاد و نسخه دسکتاپ این پلتفرم فراهم شده و رابط کاربری نیز بهینه‌سازی شده است.

علاوه بر این، تمام بازی‌های موجود در حالت پلی‌پرو قابل اجرا هستند و کاربران می‌توانند از مزایای اشتراک پلی‌پرو از جمله تشکیل صف پشت درب اتاق برای ورود سریع‌تر، زمان بازی طولانی‌تر در هر اتاق، رزولوشن و فریم‌ریت بالاتر و … بهره‌مند شوند.

علاوه بر گزینه‌های فوق، مهم‌ترین ویژگی پلی‌پرو یعنی امکان تجربه بازی‌های فوتبالی به صورت چندنفره یا همان Multiplayer، با انتشار نسخه جدید، در دسترس کاربران نسخه‌های دسکتاپ و وب پلی‌پاد نیز قرار گرفته است.

به این ترتیب گیمرها می‌توانند ضمن ذخیره کردن بازی‌های خود در بخش تک‌نفره، دوستان و سایر کاربران پلی‌پاد را در رقابتی برخط به چالش کشیده و تا سقف ۳ ساعت در هر سرور حضور داشته باشند.

ناگفته نماند هزینه تهیه اشتراک پلی‌پرو، ماهیانه ۹۹,۰۰۰ تومان است؛ اما در حال حاضر به مناسبت عرضه نسخه نهایی، کاربران می‌توانند حق اشتراک این سرویس افزوده را با پنجاه درصد تخفیف اولیه به مبلغ ۴۹,۵۰۰ تومان تهیه کنند.

گفتنی است، پلی‌پاد محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی است که به عنوان یک کنسول برخط و مجازی فعالیت می‌کند. کاربران پلی­‌پاد بدون نیاز به تهیه سخت‌افزار گران‌قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌توانند بازی‌های مورد نظرشان را از طریق اینترنت، بر روی رایانه یا تلفن همراه تجربه کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جدیدترین اپلیکیشن‌های پلی‌پاد را از طریق این صفحه دریافت کرده یا از نسخه مرورگر به آدرس www.playpod.ir استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.