راه‌اندازی سرویس قبوض عوارض شهرداری در «پی‌پاد»

خدمات شهری از راه دور

در ادامه توسعه خدمات پی‌پاد، سرویس «قبض عوارض شهرداری» در این اپلیکیشن راه‌اندازی شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، سرویس قبض عوارض شهرداری به عنوان بخش جدیدی از خدمات پرداخت قبوض اپلیکیشن پی‌پاد در دسترس کاربران قرار گرفته است.

به کمک این سرویس ،کاربران می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر خدمات شهری و سایر مراکز، به سادگی عوارض ملک مسکونی، عوارض ملک کسبی، عوارض پسماند مسکونی و عوارض پسماند کسبی را پرداخت کنند.

از آنجایی که عوارض و پسماند مسکونی و کسبی یکی از اصلی‌ترین منابع درآمد شهرداری به شمار می‌آید، بین املاک مسکونی و تجاری تفاوتی وجود نداشته و پرداخت عوارض برای هردو اجباری است.

گفتنی‌­ست از مبالغ عوارض در راستای خدماتی مثل ساخت فضاهای عمومی، حفظ و توسعه آنها، بهسازی معابر از جمله آسفالت، درخت‌کاری، نظافت شهری و … استفاده می‌شود.

عوارض نوسازی و عمران شهری فقط مختص ساختمان‌های نوساز نیست و تمام املاک مشمول پرداخت این عوارض هستند تا درآمد ناشی از آن صرف امور شهری شود. به این ترتیب پی‌پاد نیاز تمام شهروندان را برطرف خواهد کرد.

شایان ذکر است که در حال حاضر سرویس پرداخت قبوض عوارض شهرداری در اپلیکیشن پی‌پاد، صرفا مختص شهرداری تهران است و عوارض مرتبط با املاک شهر تهران را شامل می‌شود.

گفتنی است پی‌پاد، اپلیکیشنی کاربردی در حوزه «فین‌تک» است. از طریق این اپلیکیشن، می‌توان اموری مانند کارت‌به‌کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت کرایه تاکسی، مدیریت و فروش سهام عدالت، خرید بلیت قطار بین شهری، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبوض و … را به سهولت انجام داد.

نسخه جدید پی‌پاد هم‌اکنون از طریق وب‌سایت www.pay-pod.ir و تمام مارکت‌های اندرویدی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و کاربران پلتفرم iOS نیز می‌توانند از نسخه وب پلتفرم استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.