همبازی در جمع نامزدهای بهترین بازی کودک جشنواره وب و موبایل ایران

همین حالا رای بدهید!

فرآیند ثبت‌نام و رای‌گیری چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران آغاز شده و اپلیکیشن همبازی، در جمع نامزدهای بهترین آثار بخش بازی‌های کودک قرار گرفته‌ است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، اپلیکیشن همبازی که یکی از محصولات «شهر هوشمند کیدزی» است در بخش برترین بازی‌های حوزه کودک چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران نامزد شده‌ است.

جشنواره وب و موبایل که در بخش خصوصی شکل گرفته و چهاردهمین سال برگزاری را پشت سر می‌گذارد، در هر دوره نامزدهای بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل ایرانی را پایش کرده و در دو مرحله با آرای داوران و آرای مردمی برگزیده نهایی را مشخص می‌­کند.

امسال در حوزه سرگرمی و بخش بازی‌های کودک، اپلیکیشن همبازی گزینه انتخابی به عنوان برترین‌ اپلیکیشن سال است که در حال حاضر در مرحله رای‌گیری مردمی قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت رای خود به محصول همبازی از شهر امن و هوشمند کیدزی، وارد این لینک شده و روی گزینه «من به این اثر رای می‌دهم» کلیک کنند.

محمودرضا فرهادی مدیر کسب‌وکار کیدزی نیز به عنوان یکی از اعضای شورای داوری، در این جشنواره حضور دارد.

گفتنی است هدف جشنواره وب و موبایل ایران، توسعه فضای کسب‌وکارهای آنلاین، کمک کردن به استارتاپ‌های نوپا برای بیشتر شناخته شدن، معرفی و شناخت بیشتر مردم از ابزارهای جدید وب و موبایل در راستای کمک به زندگی بهتر، سالم و مدرن و … است.

در هر بخش از رای‌گیری (داوری و مردمی) یک سایت و یک اپلیکیشن موبایل به عنوان برگزیده معرفی شده و تندیس ویژه جشنواره را دریافت خواهند کرد.

ناگفته نماند تیم کودک و خانواده در سرزمین هوشمند پاد در صدد ارائه راهکارهای مختلف سرگرمی، سلامت و آموزشی برای کودکان است که شهر امن کودک کیدزی نامیده می‌شود. کودکان در کیدزی با هویت واحد خود و با استقلال کامل، می‌توانند از نرم‌افزارها و سرویس‌های مختلف سرگرم‌کننده، آموزشی، ارتباط و خرید و ورزش و تنظیم برنامه‌های روزانه و … استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.