سرویس «پادباکس پلاس» رسما راه‌اندازی شد

با پادباکس سرگرمی تو راهه!

در ادامه توسعه پلتفرم پادباکس، سرویس «پادباکس پلاس» نیز منتشر شد. پادباکس محصولی در بخش خانوار «سرزمین هوشمند پاد» است و تلاش می‌کند تا تجربه‌ای خاص و به یادماندی در استفاده از محتواهایی مانند فیلم، موسیقی، بازی، پادکست، اخبار و غیره را به ارمغان آورد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، از این پس «پادباکس پلاس» بعنوان نسخه اپلیکیشنی پادباکس برای گوشی‌های اندرویدی ایفای نقش می‌کند. تمام محتوای موجود در پادباکس که برای تلویزیون‌های هوشمند در نظر گرفته شده است، با استفاده از پادباکس پلاس، در گوشی‌های هوشمند نیز قابل دسترسی خواهد بود.

خدمات پادباکس پلاس به صورت ویژه روی سرویس‌های بازی، مجلات، مالی و بانکی، دیگر بخش‌ها از خدمات متنوعی بهره بجویید.

از جمله امکان استفاده از بخش بازی به صورت گروهی روی صفحه تلویزیون که بازی‌های اندرویدی را در ژانرها و سبک‌های متنوع ارائه می‌کند. برخی از بازی‌های پادباکس در همکاری با پلتفرم کیدزی تدارک دیده شده‌اند و برای آنها نیاز به نصب اپلیکیشن همبازی خواهید داشت.

مجله زندگی پادباکس پلاس نیز محلی برای مطالعه مقالات مختلف در زمینه‌های مراقبت مادر و کودک، قصه‌های کودکانه، بازی، تکنولوژی، سلامتی و غیره است. در مجله پادباکس پلاس می‌توان پاسخ سوالات روزمره را نیز پیدا کرد و در اوقات فراغت به صورت گروهی از آن بهره برد.

علاوه بر این از طریق پادباکس پلاس، کاربران این امکان را خواهند داشت تا قبوض خدماتی خود را پرداخت کنند، اعتبار سیم کارت خود را افزایش دهند و یا بسته‌های اینترنت خریداری کنند.

اما از دیگر ویژگی‌ها و امکانات پادباکس پلاس باید به دستیار هوشمند صوتی، اپ استور پلتفرم اختصاصی و کیف پول الکترونیکی اشاره کرد.

دستیار هوشمند صوتی پادباکس پلاس با فرمان کاربر آماده دریافت دستورات صوتی می‌شود؛ به کمک این قابلیت می‌توان در بین سرویس‌های مختلف دستگاه جست‌وجو کرد و به سادگی به محتوای مورد نظر دست یافت.

اپ استور اختصاصی پادباکس پلاس نیز به مشتری این امکان را می‌دهد تا از بین صدها اپلیکیشن مختلف، علاقه‌مندی‌های خود را پیدا و به صورت مستقیم نصب کند. اپلیکیشن‌هایی که به نوبه خود حوزه‌های متنوعی مانند بانکی و مالی، سرگرمی، کاربردی، اخبار و وضعیت آب و هوا و غیره را پوشش می‌دهند.

علاوه بر این با کمک کیف پول پادباکس می‌توان ضمن افزایش اعتبار، خرید اشتراک برنامه‌ها و انجام پرداخت‌های درون برنامه‌ای، بدون نیاز به درج چندباره اطلاعات بانکی، تراکنش انجام داد.

گفتنی است با نصب پادباکس در فصل پاییز، کاربران در کمپین پاییزی این پلتفرم نیز شرکت داده شده و برنده جایزه ویژه پادباکس می‌شوند. علاوه بر این شرکت‌کنندگان در کمپین اشتراک سه ماه رایگان پادباکس پلاس نیز دریافت می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.