همزمان با انتشار نسخه جدید، لوگوی تازه «پادرو» رونمایی شد

پویایی پادرو در لوگوی متحرک

پلتفرم پادرو که در حوزه لجستیک سرزمین هوشمند پاد فعالیت می‌کند، به تازگی هویت بصری جدیدی به خود بخشیده و همزمان با انتشار نسخه جدید، از لوگوی پویای خود رونمایی کرده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، پادرو به عنوان برندی پویا شناخته می‌شود و در مقابل تعییرات سریع و جسورانه عمل می‌کند؛ به همین ترتیب اهالی پادرو نیاز دیدند تا لوگوی این پلتفرم را به فرمی داینامیک تبدیل سازند.

در همین راستا از این پس پادرو به جای یک لوگوی ثابت، از یک لوگو سیستم با استانداردهای مشخص اما پویا استفاده می‌کند.

به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی پادرو، فرم به کار رفته در این لوگو سیستم، نماد پویایی و قابلیت تطبیق پادرو با تغییرات بازار تجارت اجتماعی است. همچنین عناصر موجود در این لوگو، نشان‌دهنده قابلیت ادغام سیستم‌های مختلف برای توسعه کسب و کار و سرعت و سهولت فرآیندهای پلتفرم هستند.

به اعتقاد اهالی پادرو، حتی یک تغییر ساده می‌تواند نتایج بزرگی به همراه داشته باشد و با این رویکرد، پادرو قصد دارد تحولی در حوزه تجارت اجتماعی ایران ایجاد کند.

گفتنی است مدتی پیش وب اپلیکیشن تجارت اجتماعی پادرو راه‌اندازی شد و از طرق آدرس podro.store در دسترس قرار گرفته است.

پادرو پلتفرمی هوشمند برای ارائه خدمات به کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ در حوزه‌های پرداخت، ارسال بسته‌ها، مدیریت سفارش‌ها و ارتباط با مشتریان است. یکی از اهداف اصلی پادرو تسهیل تجارت اجتماعی (social commerce) و تامین خدمات مورد نیاز فروشندگان شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتساپ و سایر زیرساخت‌های فروش آنلاین برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است.

این پلتفرم در هلدینگ فناپ و بر بستر سرزمین هوشمند پاد توسعه یافته و به عنوان بزرگ‌ترین زیرساخت مدیریت خدمات حمل و نقل و لجستیک فناورانه در کشور فعالیت می‌کند.

مشتریان پادرو با توجه به نیازها و توانمندی‌های فنی خود، می‌توانند از طریق API (رابط برنامه‌نویسی کاربردی) یا نسخه‌های موبایل و کامپیوتر پادرو از قابلیت‌های این پلتفرم استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.