رفع مشکلات و بهبود استریم با انتشار نسخه بتای «پلی‌پرو»

نسخه جدید «پلی‌پاد» منتشر شد

همانطور که پس از انتشار نسخه آلفای «پلی‌پرو» از «پلی‌پاد» وعده داده شده بود، سرانجام نوبت به نسخه بتا (Beta) رسید و هم‌اکنون روی سرورهای کنسول ابری قرار گرفته است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، از مجموعه ورژن «پلی‌پرو» که قرار است در سه مرحله آلفا، بتا و گاما منتشر شود، حالا تنها آخرین نسخه یعنی گاما باقی مانده و نسخه بتا نیز در دسترس قرار گرفته است.

با عرضه این نسخه، بخش استریم (در حالت UDP و با بیت‌ریت متغیر) بهبود قابل توجهی پیدا کرده و همه چیز روان‌تر اجرا خواهد شد.

علاوه بر این مشکلات گزارش شده در رابطه با بخش صف برای ورود به بازی‌های پرطرفدار نیز برطرف شده و کاربران راحت‌تر از قبل می‌توانند به اتاق‌های بازی راه پیدا کنند.

در نظر داشته باشید که ممکن است حالت UDP توسط برخی از سرویس‌دهنده‌های اینترنت مانند اپراتور ایرانسل پشتیبانی نشود و کاربر با صفحه سیاه مواجه شود. در این شرایط توصیه می‌شود علاقه‌مندان روی حالت TCP بازی کنند.

در نسخه‎ بعدی که با نام گاما منتشر خواهد شد، بسیاری از محدودیت‌ها و موانع دیگر نیز برطرف می‌شود.

تغییرات نسخه فعلی پلی‌پرو در حال حاضر در تمام پلتفرم‌های موجود پلی‌پاد از جمله دسکتاپ، تحت وب و اندروید در دسترس است و کاربران ملزم به به‌روزرسانی نخواهند بود.

گفتنی است پلی‌پاد در حقیقت محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند. به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت‌افزار گران‌قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و روی کامپیوتر یا موبایل تجربه کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.