نسخه آلفای «پلی‌پرو» پلی‌پاد منتشر شد

اولین قسمت از امکانات جدید

کمی پیش‌تر خبر از طراحی و عرضه قریب‌الوقوع نسخه جدید کنسول ابری «پلی‌پاد» با نام «پلی‌پرو» دادیم که قرار شد بعد از «بیگ بنگ» امکانات ویژه و جذابی به این پلتفرم اضافه کند؛ حال اولین نسخه از این به‌روزرسانی بزرگ از راه رسیده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد به نقل از «پلی‌مگ»، آپدیت پلی‌پرو کنسول ابری پلی‌پاد در سه قسمت منتشر خواهد شد و حالا اولین نسخه از آن یعنی آلفا (Alpha) در دسترس کاربران قرار گرفته است.

همان‌گونه که گفته شده بود، پلی‌پرو شامل قابلیت‌های جدید و بهبودهای عمده‌ای در عملکرد پلی‌پاد خواهد شد که از جمله آنها می‌توان به امکان ذخیره (Save) بازی، تشکیل صف در اتاق‌های بازی پر شده، شخصی‌سازی بهینه برای انواع کنترلر و رفع ایرادات گزارش شده اشاره کرد.

در نسخه آلفا روی بهبود اتاق‌های بازی تمرکز شده و ایجاد امکان «صف» شرایط را برای کاربران راحت‌تر کرده است. در نسخه آلفا کاربران با بسیاری از مشکلات پیشین در خصوص محدودیت سرورها و اتاق‌های بازی مواجه نخواهند بود و تنها با انتظار در صف، می‌توانند به نوبت امکان بازی داشته باشند. ویژگی‌های نسخه آلفا به شرح زیر است:

  • نسخه آلفا در وب:

اضافه شدن قابلیت صف بازی

ایجاد محدودیت زمانی بازی رایگان

بهینه شدن استریم بازی

  • نسخه آلفا در اندروید و کامپیوتر (دسکتاپ):

اضافه شدن قابلیت صف بازی

ایجاد محدودیت زمانی بازی رایگان

بهینه شدن استریم بازی

امکان استفاده از پروتکل UDP برای استریم به منظور اجرای هرچه روانتر استریم بازی (پروتکل UDP ممکن است توسط برخی از ارائه‌دهندگان اینترنت پشتیبانی نشود و بازی با صفحه سیاه اجرا شود. در اینصورت حتما از پروتکل TCP استفاده بفرمائید.)

نسخه «آلفا» تنها آغاز راه نسخه «پلی‌پرو» برای کنسول ابری «پلی‌پاد» است. در نسخه‎‌های بعدی که با نام‌های «بتا» و «گاما» منتشر خواهند شد، بسیاری از محدودیت‌ها و موانع دیگر نیز برطرف می‌شود.

گفتنی است پلی‌پاد در حقیقت محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند. به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت افزار گران قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و روی کامپیوتر یا موبایل تجربه کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.