وب اپلیکیشن تجارت اجتماعی پادرو راه‌اندازی شد

با امکان ایجاد لینک اختصاصی برای فروشگاه

در ادامه مسیر توسعه پلتفرم پادرو، اولین نسخه از وب اپلیکیشن تجارت اجتماعی پادرو راه‌اندازی و در دسترس کاربران قرار گرفت.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، این نسخه امکانات متنوعی را در اختیار صاحبان کسب و کارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهد که به طور کلی فرآیند سفارش‌گذاری، جمع‌آوری بسته و ارسال را تسهیل کرده و ایمن‌سازی می‌نماید. این امکانات به شرح زیر هستند:

  • ایجاد لینک اختصاصی برای فروشگاه با هدف سهولت خرید مشتریان:

برای هر فروشگاه بعد از ثبت‌نام در پادرو یک لینک اختصاصی ایجاد می‌شود و فروشگاه می‌تواند این لینک را در اختیار مشتری‌ها قرار دهد تا آنها خریدی امن‌تر و ساده‌تر داشته باشند.

  • اختصاص درگاه پرداخت به فروشگاه‌ها برای جلوگیری از کلاهبرداری و ارسال فیش‌های تقلبی:

خریداران بعد از وارد کردن مشخصات محصول و قیمت توافق شده با خریدار، مستقیما به درگاه پرداخت هدایت می‌شوند تا مبلغ خرید را به صورت مستقیم به حساب فروشنده واریز کنند.

  • جمع‌آوری سفارش مشتریان فروشگاه و ارسال بسته‌ها:

فروشگاه‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توانند از بین پیشنهادهای پادرو، ارزان‌ترین و سریع‌ترین شرکت پستی رو انتخاب نمایند. پادرو بسته‌ها را از درب منزل یا فروشگاه تحویل گرفته و فرآیند ارسال را انجام می‌دهد.

  • مدیریت سفارش مشتریان فروشگاه:
  • با استفاده از وب‌اپلیکیشن پادرو، صاحبان فروشگاه‌ها به لیست سفارش‌ها و وضعیت ارسال دسترسی داشته و می‌توانند ارسال سفارش‌ها را مدیریت کنند.

وب اپلیکیشن تجارت اجتماعی پادرو هم‌اکنون از طریق آدرس podro.store در دسترس قرار دارد.

گفتنی است پلتفرم پادرو در هلدینگ فناپ و بر بستر سرزمین هوشمند پاد توسعه یافته و به عنوان بزرگ‌ترین زیرساخت مدیریت خدمات حمل و نقل و لجستیک فناورانه در کشور فعالیت می‌کند.

مشتریان پادرو با توجه به نیازها و توانمندی‌های فنی خود، می‌توانند از طریق API (رابط برنامه‌نویسی کاربردی) یا نسخه‌های موبایل و کامپیوتر پادرو از قابلیت‌های این پلتفرم استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.