نسخه «پلی‌پرو» پلی‌پاد از راه رسید

امکان Save بازی و تشکیل صف

پس از انتشار نسخه بیگ‌بنگ پلی‌پاد و استقبال کاربران، نوبت به ورژن جدیدی رسیده که تلاش دارد کلیه کمبودها را برطرف کرده و از به‌روزترین تکنولوژی‌های جهان برای بالا بردن کیفیت بازی آنلاین بهره‌برداری کند. در همین راستا پلی‌پاد از نسخه «پلی‌پرو» رونمایی کرده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد به نقل از پلی‌مگ، از اصلی‌ترین ویژگی‌های نسخه پلی پرو می‌توان به اضافه شدن امکان ذخیره (Save) بازی، تشکیل صف در اتاق‌های بازی پر شده، شخصی‌سازی بهینه برای انواع کنترلر و رفع ایرادات گزارش شده اشاره کرد.

پیش از این یکی از مشکلات گیمرها در تجربه پلی‌پاد عدم امکان ذخیره کردن مراحل بود؛ طوری که کاربر با وجود زحمت فراوان به مراحل بالا دست می‌یافت و در تجربه بعدی تمام آن از دست می‌رفت. پلی‌پرو با اضافه کردن امکان ذخیره (Save) بازی، این فرصت را در اختیار کاربران خود قرار داده تا در هر لحظه بتوانند دوباره به مرحله مورد نظر خود برگردند.

یکی دیگر از معضلات پلی‌پاد پر شدن اتاق‌های بازی به موجب استقبال بی‌نظیر گیمرهای ایرانی بود. حالا این موضوع در نسخه پلی‌پرو با ایجاد امکان صف تقریبا برطرف شده. به این ترتیب که افراد با قرار گرفتن در صف انتظار، به نوبت وارد اتاق بازی می‌شوند.

ضمن اینکه برای جلوگیری از اجحاف در حق کاربران، پلی‌پرو ساعات مشخصی را برای امکان بازی گیمرها مشخص کرده تا حق هیچ کدام از گیمرها ضایع نشود و همه بتوانند از فرصت عادلانه بازی بهره‌مند شوند.

علاوه بر این شخصی‌سازی کنترلر نیز بهبود یافته و کاربران پلتفرم پلی‌پاد در نسخه پلی‌پرو می‌توانند کنترلر یا دسته خود را مطابق با عادت و سلیقه خود شخصی‌سازی کرده و با آسودگی بیشتر به تجربه بازی‌های ویدیویی بپردازند.

گفتنی است پلی‌پاد در حقیقت محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند. به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت افزار گران قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و روی کامپیوتر یا موبایل تجربه کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.