اپلیکیشن پادباکس رسما در گوگل پلی منتشر شد

به افتخار یک همراهی هوشمندانه

سرانجام نوبت به انتشار رسمی اپلیکیشن پادباکس رسید تا از این به بعد کاربران بتوانند علاوه‌بر امکان دانلود مستقیم از وب‌سایت پادباکس، اپ را از طریق گوگل پلی نیز برای تلویزیون‌ها و باکس‌های اندرویدی دانلود کنند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه‌ی پاد، پادباکس، محصولی برپایه‌‌ی سرزمین هوشمند پاد است. این محصول برای نصب بر روی تلوزیون‌های اندرویدی و اندرویدباکس‌ها عرضه شده است. نسخه‌ی اپلیکیشن برای نصب روی تلویزیون‌های اندرویدی و باکس اندرویدی پادباکس برای نمایش روی تلویزیون‌های غیراندرویدی به‌کار می‌رود. پادباکس، به‌عنوان دستیار هوشمند خانواده‌ی ایرانی، در تلاش است تا تمام نیازهای اعضای یک خانواده را در چارچوب فرهنگ و اقتضائات ایران برآورده سازد.

این پلتفرم، شامل انواعی از خدمات مانند پخش فیلم و انیمیشن با زیرنویس یا دوبله، انجام بازی‌های روز دنیا، پخش و استریم موزیک و پادکست، انواع خدمات مالی، بانکی مانند پرداخت قبوض و خرید شارژ است. پادباکس، اپ‌استور اختصاصی خودش را دارد همچنین امکان ارسال فرامین صوتی نیز برای شما فراهم می‌کند.

ضمنا این‌که در آینده‌ی نزدیک، قابلیت‌های بیشتری مانند پخش تلوزیون‌های اینترنتی، امکان مطالعه‌ی نشریات و مجلات، مرور اخبار خبرگزاری‌ها اضافه خواهد شد.

درحال حاضر می‌توانید اپلیکیشن پادباکس را ازطریق گوگل‌پلی روی تلویزیون‌های اندرویدی دانلود و نصب کنید.

ناگفته نماند به‌زودی، باکس اندرویدی پادباکس نیز راهی بازار خواهد شد که راهکاری اقتصادی و به‌صرفه در تبدیل تلویزیون‌های معمولی به یک تلویزیون هوشمند خواهد بود. این اندرویدباکس ازطریق یک کابل، تلویزیون شما را به یک تلویزیون هوشمند با سیستم عامل اندروید ارتقا می‌دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.