عناوین جدید در کنسول ابری پلی‌پاد

از کرایسیس خارق‌العاده تا بهترین بازی سال ۲۰۱۹

بازی ویدیویی Control در سال ۲۰۱۹ موفق شد در بسیاری از جشنواره‌ها و رویداد‌های صنعت گیم عنوان بهترین بازی سال را ازآن خودش کند و حالا این فرنچایز جذاب به پلی‌پاد رسیده است. ضمن اینکه نسخه بازسازی شده عنوان محبوب و باکیفیت Crysis نیز حالا در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)، در ادامه روند گسترش عناوین حاضر در کتابخانه بازی‌های ویدیویی قابل استریم در پلتفرم پلی‌پاد، دو بازی محبوب و جدید از راه رسیده‌اند که هر کدام از آنها به موفقیت و گرافیک خارق‌العاده مشهور هستند.

کنترل در واقع جدیدترین بازی استودیوی خوش‌نام Remedy Entertainment است که پیش از این توانایی‌هایی‌اش را با مکس پین و الن ویک به رخ کشیده بود. این عنوان در سبک علمی-تخیلی اکشن تیراندازی ساخته شده و ماجراجویی‌های کاراکتری به نام جسی را روایت می‌کند.

اما Crysis Remastered در واقع نسخه بازسازی شده عنوان کرایسیس از سال ۲۰۰۷ است که مدتی پیش در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و گرافیک و جزئیات بصری بازی را متحول کرده؛ این عنوان در زمان انتشار اولیه از جلوه‌های بصری خارق‌العاده‌ای برخوردار بود و توانایی کارت گرافیک کامپیوترهای زمان خودش را به چالش می‌کشید.

اما حالا کاربران پلی‌پاد بدون نیاز به تهیه کارت گرافیک قدرتمند و گران قیمت و تنها با در اختیار داشتن اینترنتی پرسرعت می‌توانند بازی‌های باکیفیت Control و Crysis Remastered را به سادگی هرچه تمام‌تر تجربه نمایند.

هم اکنون علاقه مندان به بازی‌های یاد شده می‌توانند به سایت یا اپلیکیشن پلی‌پاد مراجعه کرده و به آنها دسترسی داشته باشند.

گفتنی است پلتفرم پلی‌پاد در حقیقت محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند. به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت افزار گران قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و روی کامپیوتر یا موبایل تجربه کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.