تحویل سری اول کارت هوشمند اتیسم با همکاری آوند

با قابلیت خرید از تمام پذیرنده‌های شبکه آوند

مدتی است که سامانه ثبت نام و صدور کارت هوشمند شناسایی اتیسم انجمن اتیسم ایران با همکاری بانک پاسارگاد، هلدینگ فناپ، حوزه سلامت سرزمین هوشمند پاد و شبکه آوند راه اندازی شده و حالا خبر از تحویل اولین سری از این کارت‌ها می‌رسد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)، طی روزهای گذشته مجموعه اول کارت‌های هوشمند اتیسم تحویل داده شد.

این کارت که با همکاری بانک پاسارگاد و هلدینگ فناپ صادر شده در اختیار خانواده‌ها قرار گرفته و علاوه بر نمایش مشخصات دقیق و رفتارهای خاص افراد دارای اتیسم، امکان خرید ساده‌تر و ارزان‌تر را نیز فراهم می‌کند.

کارت هوشمند اتیسم به صورت سراسری به شبکه آوند متعلق به سرزمین هوشمند پاد از هلدینگ فناپ متصل بوده و کاربران می‌توانند بدون دغدغه به شکل حضوری یا اینترنتی از پذیرنده‌های آوند با تخفیف‌های در نظر گرفته شده خرید کنند.

گفتنی است آوند، راهکار مدرن شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای ارائه خدمات رفاهیِ گروهی و سازمانی مبتنی بر کیف پول آنلاین با مناسب‌ترین کیفیت و قیمت همراه با تخفیف است.

در این سامانه خدمات مرتبط با کالاهای موادغذایی، پوشاک، تفریح و گردشگری، ورزشی، حمل و نقل، کالای بادوام، خدمات درمانی زیبایی و سلامت، رستوران و کافی شاپ و خدمات آموزشی ارائه می‌شود.

ناگفته نماند که انجمن خیریه اتیسم ایران، تشکلی غیر دولتی و غیر انتفاعی است که با هدف ارتقاء کیفیت زندگی افراد دارای اتیسم و خانواده های آنان در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.