امکان افزودن عکس و نمایش شیب مسیر در آپدیت جدید «نشان»

نسخه جدید منتشر شد

هم‌گام با اضافه شدن مراکز واکسیناسیون کرونا به نقشه و مسیریاب نشان، بروزرسانی جدیدی برای این اپلیکیشن منتشر شده که اضافه شدن نمای سه بعدی به برخی از ساختمان‌ها و نمایش شیب خیابان‌ها و مسیر از جمله مهمترین تغییرات آن به شمار می‌آیند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)، آپدیت جدید نسخه‌های اندروید و iOS اپلیکیشن نشان منتشر شده و ضمن رفع برخی از باگ‌ها و ایرادات گزارش شده از سوی کاربران، قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد.

در این نسخه مسیریابی دوچرخه و موتورسیکلت بهبود یافته، برخی دیگر از ساختمان‌های شاخص شهر تهران قابلیت مشاهده با نمای سه‌بعدی دارند و کاربران راحت‌تر از قبل می‌توانند برای مکان‌های مورد نظرشان نظر و امتیاز ثبت کنند.

این موضوع با اضافه شدن امکان افزودن عکس هر مکان ارتقای دوچندان پیدا کرده و مخاطبان نشان می‌توانند به خصوص برای مراکز واکسیناسیون با تصویر به دیگر کاربران کمک کرده و وضعیت بهداشت و شلوغی مکان‌های مورد نظر را به نمایش بگذارند. وضعیت نمایش متن در هنگام رانندگی هم بهبود پیدا کرده است.

علاوه بر این شیب مسیر و خیابان‌ها در نسخه جدید قابل مشاهده بوده و می‌توان از آن برای انتخاب راه در پیاده‌روی و دوچرخه سواری و امثالهم استفاده نمود. شایان ذکر است که تمام ایرادات ارسالی و گزارشات دریافت شده از کاربران نیز برطرف شده است.

گفتنی است نقشه و مسیریاب نشان در گروه فناپ و مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد توسعه یافته است، تا هم کاربران بتوانند از آن برای امور حمل و نقل روزانه استفاده کنند، هم کسب و کارها و تجارت‌های مختلف از مزایای زیرساختی آن بهره ببرند. این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل دانلود است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.