سرزمین هوشمند پاد در اینوتکس ۲۰۲۱

از بازارچه API پادیوم تا پنل مدیر محصول کیدزی

نمایشگاه اینوتکس رویدادی منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هر سال توسط پارک فناوری پردیس، و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود و به همین ترتیب فناپ و سرزمین هوشمند پاد نیز در آن حضور دارند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)، نمایشگاه INOTEX همواره تلاش می‌کند که علاوه بر معرفی فناوری‌های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آنها متصل کند و همچنین سرمایه گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه یا استارتاپ‌ها آشنا نماید.

پلتفرم پادیوم متعلق به هلدینگ فناپ و مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد به عنوان بازارچه رابط برنامه نویسی کاربردی (API) و خدمات دیجیتال در بخش مجازی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ حضور دارد.

ضمن اینکه در بخش استیج رویداد مورد بحث «محمودرضا فرهادی» مدیر محصول شهر امن کودک کیدزی نیز سخنرانی خواهد داشت و در رابطه با تفکر خلاق و تفکر کارآفرین و لزوم آموزش تفکر کارآفرین به کودکان و تاثیر آن بر جامعه گفتگو خواهد کرد.

«محمود کریمی» عضو هیئت مدیره پلتفرم پادرو نیز صاحب سخن بخش گفتگوی تفکر خلاق و تفکر کارآفرین خواهد بود.

ناگفته نماند که «شهاب جوانمردی» مدیر عامل هلدینگ فناپ نیز در رویداد اینوتکس استیج از تجربه پانزده ساله در مدیریت شرکتی بزرگ با بیش از پنج هزار پرسنل و چالش‌های رهبری موفق و عمل‌گرا در سازمان‌های بزرگ خواهد گفت.

اینوتکس ۲۰۲۱، از روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت تا جمعه ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به سایت رسمی رویداد به آدرس www.inotex.com مراجعه نمایند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.