لیگ جدید رابیتو در پلی‌پاد

با جوایز نقدی ارزنده

لیگ جدیدی در پلتفرم پلی‌پاد کلید خورده که جوایز نقدی ارزنده‌ای را برای نفرات برتر خود به همراه دارد و تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)، لیگ جدید رابیتو که به بازی ریورسی (اتتلو) اختصاص دارد از چهارشنبه بیست و دوم اردیبهشت شروع شده و تا ساعت ۲۳:۰۰ جمعه سی و یکم اردیبهشت ماه دنبال خواهد شد.

مشارکت در لیگ مورد بحث رایگان بوده و کاربران کنسول ابری پلی‌پاد می‌توانند به سادگی به آن ورود کرده و از جوایز ارزنده‌اش بهره‌مند شوند.
لازم به ذکر است که تمام مراحل مسابقه با همراهی هوش مصنوعی رایان صورت خواهد گرفت و تعداد بازی مجاز ۲۵ مرتبه و ظرفیت عضویت در لیگ نیز صد نفر است.

پلی‌پاد برای این دوره از لیگ سه جایزه سیصد هزار تومانی، دویست هزار تومانی و صد هزار تومانی، به ترتیب برای نفرات اول تا سوم در نظر گرفته شده که بر اساس بیشترین امتیازات به آنها تعلق خواهد گرفت.

بازی اتللو یا ریورسی به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های تخته‌ای جهان شناخته می‌شود که از دو مجموعه مهره رنگی و یک صفحه بازی تشکیل شده است.

در این بازی فکری دو نفره، بازیکنان می‌بایست با محاصره کردن مهره‌های رقیب و یا تصاحب آنها، با یکدیگر به رقابت پرداخته و عمده صفحه بازی را مال خود کنند تا در نهایت پیروز رقابت باشند. در حقیقت وقتی تمام صفحه پر شود یا هیچ کدام از طرفین حرکتی نداشته باشند، بازی به پایان می‌رسد و کسی که بیشترین مهره را روی صفحه داشته باشد برنده است.

گفتنی است پلی‌پاد محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند. به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت افزار گران قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و روی کامپیوتر یا موبایل تجربه کند. در واقع محتوای این بازی‌ها روی سرورها و سخت افزارهای قدرتمند پلی‌پاد پردازش شده و تصویر آن به صورت زنده و بدون تاخیر برای مخاطب استریم می‌شود و بلافاصله ورودی‌ها را از کاربر دریافت می‌کند.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیگ رابیتو از این لینک استفاده نمایید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.