مسابقه روز برنامه‌نویس پادیوم با جوایز ویژه

مصادف با تولد ۳ سالگی پادیوم

هم‌زمان با روز برنامه‌نویس و تولد سه‌سالگی تاسیس بازارچه API پادیوم، مسابقه «اگر برنامه‌نویس بودم» از سوی این پلتفرم برگزار شده و تا بیست‌ودوم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، مسابقه پادیوم از تاریخ ۲۲ شهریور که مصادف با روز برنامه‌نویس و سومین سالگرد آغاز به‌کار پادیوم است، تا تاریخ ۲۲ مهر‌ ماه ادامه خواهد داشت و جایزه ویژه آن هم یک دستگاه پلی‌استیشن۴ است.

در این مسابقه پرسش‌هایی از کاربران پرسیده می‌شود تا به‌نوعی هر کس بفهمد اگر برنامه‌نویس بود، چه برنامه‌نویسی با چه خصوصیاتی می‌شد.

چهار کاراکتر برنامه‌نویسی در این مسابقه وجود دارد که هر کدام خصوصیات شخصیتی متفاوتی دارند. بسته به انتخاب‌های کاربر، نزدیک‌ترین شخصیت مربوط به پاسخ‌های مخاطب نمایش داده می‌شود.

تمام افرادی که در این مسابقه شرکت کنند، فارغ از نتیجه در قرعه‌کشی پلی‌استیشن۴ شرکت داده می‌شوند؛ علاوه‌براین کسانی که نتایج مسابقه خود را در اینستاگرام یا لینکدین به اشتراک بگذارند، شانس دوبرابر برای برنده شدن کسب می‌کنند.

برای شرکت در مسابقه روز برنامه‌نویس پادیوم کافی است وارد این لینک شده و به سوالات به دلخواه پاسخ دهید.

گفتنی است API مخفف عبارت Application Programming Interface به معنای رابط برنامه‌نویسی کاربردی است که شامل مجموعه‌ای از ابزارها، پروتکل‌ها و روال‌هایی است که برای تولید یک برنامه‌ی کاربردی استفاده می‌شود. یک API نحوه‌ی تعامل و ایجاد ارتباط با نرم‌افزار را بیان می‌کند.

پلتفرم پادیوم، بازارچه‌ای برای API و خدمات دیجیتال در سرزمین هوشمند پاد محسوب می‌شود که از طریق آن کسب‌و‌کارها می‌توانند از سرویس‌ها و خدمات و محصولات مختلف آماده و ارائه شده استفاده کرده و امور برنامه‌نویسی و توسعه فنی خود را تسهیل کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.